رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی:

مسیر و راه محور مقاومت متکی به فرد و شخص نیست

حجت الاسلام «رسول مشهوری» در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش با بیان اینکه مسیر و راه محور مقاومت متکی به فرد و شخص نیست گفت: رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان آن نمی‌توانند با به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت موجب تضعیف رزمندگان اسلام شوند.
کد خبر: ۶۹۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 01October 2024

مسیر و راه محور مقاومت متکی به فرد و شخص نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «رسول مشهوری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان و مردم غیرنظامی لبنان باردیگر خوی درندگی و وحشی گری خود را به نمایش گذاشت.


وی با بیان اینکه مسیر و راه محور مقاومت متکی به فرد و شخص نیست افزود: رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان آن نمی‌توانند با به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت موجب تضعیف رزمندگان اسلام شوند.


حجت الاسلام مشهوری خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده و خونخوار جمهوری اسلامی لحظه‌ای دست از دشمنی و عناد خود برنداشته و از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب بهره می‌گیرند.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه مقاومت یک ایده و تفکر است که هیچ تسلیحات و تجهیزاتی قادر به از بین بردن آن نیست گفت: شهید نصرالله یکی از تاثیرگذارترین رهبران جبهه مقاومت بود که هرچند شهادت وی برای محور مقاومت غم سنگینی است، اما دلاور مردان محور مقاومت نشان داده اند این اقدامات و ترور‌ها خللی در محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد و رزمندگان دلاور این جبهه مصم‌تر از همیشه در راه آزادی قدس قدم برخواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار