معاون سپاه استان کرمانشاه:

شهدا با الگوگیری از مکتب عاشورا حماسه‌سازی کردند

سرهنگ«بهشتی راد» گفت: شهدا با الگوگیری از مکتب عاشورا حماسه‌سازی کردند و شهدا الگوهای تأثیرگذاری در جامعه هستند و به برکت خون پاک شهیدان، جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌ها سرخم نکرده است. 
کد خبر: ۶۹۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ - 01October 2024

شهدا با الگوگیری از مکتب عاشورا حماسه‌سازی کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی‌راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تقدیر از اعضا و خادمان موکب‌های شهرستان سنقر و کلیایی، اظهار داشت: امام حسین (ع)  و مکتب عاشورا الگویی برای هدایت نسل جوان و تربیت فرزندان است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه افزود: فلسفه عاشورا رمز نجات انسان و چراغ هدایت بشر از تاریکی‌ها و ظلمت‌های دنیا و  جهنم، معصیت، دوری از خداوند تبارک و تعالی است. 

سرهنگ بهشتی‌راد با بیان اینکه شهدا با الگوگیری از مکتب عاشورا حماسه‌سازی کردند، خاطرنشان کرد: شهدا الگوهای تأثیرگذاری در جامعه هستند و به برکت خون پاک شهیدان، جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌ها سرخم نکرده است. 

وی با بیان اینکه امنیت کشور مدیون دلاوری‌های شهدا و جوانان این مرز بوم است، بیان داشت: ایران اسلامی در منطقه در همه عرصه‌های نظامی، دفاعی و علمی پیشتاز بوده است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت با دفاع از این خاک و ارزش‌ها درس ایثار و مردانگی را به انسان‌ها آموختند. 

بهشتی‌راد ضمن اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عامل همه شرارت‌های منطقه است، افزود: پیروزی‌های رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بود، همچنان ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها