امروز صورت گرفت:

اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کرمانشاه برگزار شد

اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمانشاه امروز با حضور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 01October 2024
اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کرمانشاه برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمانشاه امروز با حضور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.
 
«سلمان محمدی» مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کرمانشاه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: رویکرد ما در آموزش‌و‌پرورش استان تربیتی است تا دانش‌آموزانی در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم که مقدمه‌ساز ظهور امام عصر (عج) باشند.
 
وی ادامه داد: برای رسیدن به این مراتب تربیتی برگزاری چنین اجلاسیه نیاز داریم تا در قالب آن الگوهای مثبت را به دانش‌آموزان معرفی کنیم، بنابراین الگویی بهتر از ۸۰۰ دانش‌آموز شهید و ۱۸۰ شهید فرهنگی برای معرفی به دانش‌آموزان نداریممدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی، گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه‌ها انتقال پیام شهدا به نسل امروز است.
 
وی پیام شهدا را در ایستادگی، صبوری، مقاومت و مبارزه با استکبار بیان کرد و افزود: خون شهیدان، امت اسلام را برای نابودی رژیم صهیونسیتی کودک‌کش، واحد و متحد می‌کند و ان‌شاءالله شاهدی دنیایی بدون اسرائیل خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار