مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح خوزستان:

نسل جوان باید عوامل امنیت و اقتدار امروز را بشناسند

ثابت مقدم گفت: خوزستان گنجینه رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت دوران دفاع مقدس است چون همه اقشار، اصناف و اقوام آن به صورت مستقیم درگیر جنگ یا پشتیبانی از آن بودند.
کد خبر: ۶۹۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ - 01October 2024

نسل امروز باید عوامل امنیت و اقتدار امروز را بشناسندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ ستاد «عباس ثابت مقدم» مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح خوزستان امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر تکریم و تجلیل شایسته از پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: نسل امروز باید بدانند که به پشتوانه و جهاد چه کسانی صاحب این امنیت و اقتدار هستند.

ثابت مقدم افزود: خوزستان گنجینه رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت دوران دفاع مقدس است چون همه اقشار، اصناف و اقوام آن به صورت مستقیم درگیر جنگ یا پشتیبانی از آن بودند.

سردار مرادحاجتی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شاخص هفته دفاع مقدس بر همکاری بیشتر و بهتر هر دو نهاد تاکید کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا باید در طول سال انجام بگیرد و همه دستگاه‌ها موظف‌اند که این قدم خیر را در حوزه خود بردارند تا ما شرمنده خانواده‌ای نشویم که مورد غفلت قرار گرفته باشد.

در پایان این دیدار مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح خوزستان به شهدای گمنام و تابوت شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» ادای احترام کرد و یاد و خاطره شهدای خوزستان و محور مقاومت را گرامی داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار