راوی سیره شهدا:

خون بر شمشیر پیروز است/ فتح‌های بزرگ در پیش است

«یکتا» با بیان اینکه خون بر شمشیر پیروز است، گفت: امروز اگر دشمن سید حسن نصرالله را شهید می‌کند باید بگوییم که ذبح عظیم فتح عظیم دارد و دشمن در حال دست و پا زدن است و خدا با ما است.
کد خبر: ۶۹۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ - 01October 2024

خون بر شمشیر پیروز است/ فتح‌های بزرگ در پیش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حاج «حسین یکتا» راوی سیره شهدا امروز در اجلاسیه «موضوع پایان نامه؛ پرواز» اجتماع بزرگ دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر استان مازندران که در آستانه دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران در سالن ورزشی شهید سلیمانی ساری برگزار شد با اشاره به جنگ شناختی دشمن اظهار داشت: دانشجویان انقلابی و جوانان هیئتی در این جنگ محکم پای عهد مولا ایستاده‌اند.

وی به برنامه‌ریزی سه هزار و ۵۰۰ ساله یهود و نظم نوین جهانی که آمریکا به دنبالش بود، اشاره کرد و افزود: امام خمینی همه معادلات دشمنان را به هم ریخت و نظام دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی نیز سرنگون شد و باید اینها را به دهه شصتی‌ها، دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها بازگو کنیم.

خون بر شمشیر پیروز است

یکتا با بیان اینکه خون بر شمشیر پیروز است، خطاب به حضار تصریح کرد: خوف نکنید، چراکه امام فرمود این نهضت از نهضت کربلا و امام حسینی است.

راوی سیره شهدا اذعان داشت: انقلاب اسلامی مقدمه اتفاقات مهم است و مردم از این مرارت‌ها و سختی‌ها خسته نمی‌شوند و مثل براده‌های پولادند.

یکتا با اشاره به اتفاقات اوایل انقلاب در کشور و استان مازندران، گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از بهترین‌های ما را به شهادت رساند و این شهدا بساط آنها را جمع کردند.

وی با عنوان اینکه این مکتب، مکتب خون است، به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: در این شهادت‌ها حکمتی است چراکه مکتب، مکتب شهادت است.

این راوی سیره شهدا به حمایت استکبار جهانی به صدام در جنگ علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در خط مقدم از ۱۸ کشور اسیر گرفتیم و همه دنیا پشت صدام بود؛ بزرگتر‌ها برای دهه شصتی‌ها، هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها بازگو کنند.

وی به نقش رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس گل کاشتند و به اذن خدا و رمز یا فاطمه الزهرا (س) و اذن مبارک یا صاحب الزمان (عج) نصرت خدا حاصل شد.

فتح‌های بزرگ در پیش است

این راوی سیره شهدا بیان کرد: به فرموده امام ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و امروز شاهد ظهور حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق هستیم و فتح‌های بزرگ در پیش رو داریم.

وی با اشاره به اینکه داعش در پی اسلام هراسی بود، گفت: جوانان این کشور در قالب مدافعین حرم برای دفاع از آل الله به میدان رفتند و شهید بلباسی‌ها پای حاج قاسم ایستادند و دفاع کردند.

یکتا با بیان اینکه شهادت حاج قاسم عشق به شهادت را در دل‌های دلداده‌های انقلاب اسلامی کاشت، گفت: به فرموده امام راحل ما را بکشید زنده‌تر خواهیم شد، و امروز اگر دشمن سید حسن نصرالله را شهید می‌کند باید بگوییم که ذبح عظیم فتح عظیم دارد و دشمن در حال دست و پا زدن است و خدا با ماست.

وی با اشاره به وقایع اخیر در منطقه و بویژه لبنان، آن را نشانه‌های آخرالزمان دانست و خطاب به جوانان تصریح کرد: اتفاقات عجیبی در راه است و نباید جا بمانید و در شک و تردید‌ها نمانید، در شایعات نمانید چراکه این انقلاب الهی و خدایی است و مقدمه اتفاقات مهم است و نشانه‌هایش پیداست.

نباید فریب دشمن را خورد

یکتا با بیان اینکه هرچه به ظهور امام عصر نزدیک‌تر می‌شویم عالم توحیدی‌تر می‌شود خطاب به حضار گفت: نباید فریب دشمن را خورد؛ حواس‌ها باید جمع باشد و این روز‌ها نگاهتان به سخنان ولی فقیه باشد.

این راوی سیره شهدا خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام جهاد کرده و فرض و واجب کرده که به کمک لبنان و غزه برویم و این روز‌ها را باید جدی گرفت و هرکس هر طور که می‌تواند کمک کند.

وی خطاب به جوانان حاضر بیان کرد: شما دانشجویان امروز پرچمداری کنید چراکه خون سید حسن نصرالله مثل حاج قاسم و فرماندهان جبهه مقاومت و شهدای سپاه، فتح عظیم دارد.

یکتا بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال دیگر خود را نخواهد دید و نشانه‌های آن ظاهر شده است و ما را برای ماموریت بزرگ آماده می‌کنند و این روز‌ها محکم پای توحید خدا بودن است. وعده خدا حتمی‌است و خدا بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار