رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شکست دستاورد رژیم صهیونیستی/ جبهه مقاومت پیروز نبرد حق علیه باطل است

«اوحدی» با بیان اینکه جبهه مقاومت پیروز نبرد حق علیه باطل است، گفت: حزب الله به طور حتم پیروز واقعی این نبرد خواهد بود و اسرائیل غاصب نیز به جز شکست، خفت و خواری دستاورد دیگری نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ - 01October 2024

جبهه مقاومت پیروز نبرد حق علیه باطل است/ خفت و خواری دستاورد رژیم صهیونیستی خواهد یودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نخستین اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان مازندران که در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با بیان اینکه باید عمیق‌تر به موضوع شهدا و دفاع مقدس بپردازیم، اظهار داشت: باید دوران دفاع مقدس به خوبی روایت‌گری شود تا از تحریف آن جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به این آیه کریمه قرآن  «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، افزود: اگر ما در زندگی مادی خود گرفتار شده ایم، شهدا از نعمت‌های الهی بهره مندند و در بهشت الهی شاد هستند.

اوحدی با اشاره به اینکه پدیده‌های عالم خلقت یک ظاهر و یک باطن دارند، تصریح کرد: ما ظاهر را می‌بینیم و از باطن آن به هدف خلقت می‌رسیم، جنگ و اسارت هم یک ظاهر و یک باطن داشت، ظاهر آن خرابی، آوارگی، اسارت، مهاجرت اجباری بود، اما باطن آن عظمتی بود که امام راحل (ره) دیدند و فرمودند جنگ نعمت است.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی بزرگترین نعمت برای امت اسلامی و دستاورد‌های آن باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی به درستی در جامعه تبیین و بازگو شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اسارت قطعه‌ای از بهشت معنویت و مظلومیت در روی زمین است و آزادگان ما اسوه‌های صبر و مقوپت در جامعه هستند.

اوحدی بیان کرد: شهدای جنگ تحمیلی با ایستادگی در برابر دشمنان، عزت، اقتدار و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

این مسئول تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، توفیق بزرگی است که خداوند متعال نصیب مسئولان کرده است.

وی از برگزاری کنگره دو هزار و ۲۲۲ شهدای غریب کشور در ۱۷ آبان امسال خبر داد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید همواره به آنان تعظیم و تکریم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و شماری از فرماندهان اذعان داشت: شهادت رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان، در عزم و اراده ملت مظلوم فلسطین و غزه در نابودی جنایتکاران صهیونیست، خدشه‌ای ایجاد نمی‌کند و جبهه مقاومت پیروز نبرد حق علیه باطل است.

اوحدی خاطرنشان کرد: حزب الله به طور حتم پیروز واقعی این نبرد خواهد بود و اسرائیل غاصب نیز به جز شکست، خفت و خواری دستاورد دیگری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار