استاندار کرمان:

ما باید نسل جوان و نوجوان خود را با مکتب شهید سلیمانی درگیر کنیم

«فداکار» با اشاره به اینکه مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی باید عزتمندانه و با عظمت برگزار شود، گفت: در برنامه‌های امسال نگاه به حوادث اخیر حتماً دیده شود، آموزش و پرورش برای شهید سلیمانی باید برنامه ویژه داشته باشد و ما باید نسل جوان و نوجوان خود را با مکتب شهید سلیمانی درگیر کنیم.
کد خبر: ۶۹۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ - 01October 2024

ما باید نسل جوان و نوجوان خود را با مکتب شهید سلیمانی درگیر کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک و تسلیت شهادت شهید «سیدحسن نصرالله» و یاران همراهش، اظهار داشت: امیدواریم به برکت خون شهدا و لطف الهی جریان مقاومت بیش از گذشته در جهان بدرخشد.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم از برکت فرهنگ دفاع مقدس است و در دفاع مقدس با دست خالی و توکل به خدا مقابل دشمن ایستادیم، گفت: خطای بزرگ راهبردی امروز عدم شناخت دقیق از دشمن است و در فضای مجازی جای شهید و جلاد تغییر کرده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید با وحدت کامل مقابل دشمن ایستاد و در این شرایط خودزنی هیچ فایده‌ای ندارد، افزود: محتواهایی در فضای مجازی در حال انتشار است که مشخص است منافقین تولیدکننده آن هستند و عده‌ای هم ناآگاهانه آن را منتشر می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به بن‌بست کامل رسیده است و ترور شهید «سیدحسن نصرالله» این مهم را نشان داد، ابراز داشت: اسرائیل مانند یک گربه که در یک فضا گیر کرده و شروع به چنگ زدن می‌کند، اقدام کرد و این ترورها در نابودی او هیچ اثری ندارد.

فداکار با اشاره به اینکه مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی باید عزتمندانه و با عظمت برگزار شود، گفت: در برنامه‌های امسال نگاه به حوادث اخیر حتماً دیده شود، آموزش و پرورش برای شهید سلیمانی باید برنامه ویژه داشته باشد و ما باید نسل جوان و نوجوان خود را با مکتب شهید سلیمانی درگیر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار