نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تاکید کرد؛

برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم پیام‌های بزرگی برای جهان دارد

جت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» با بیان اینکه برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم پیام‌های بزرگی برای جهان دارد، افزود: نیاز است که هر شهرستان استان، یک موکب قوی به نمایندگی از آن شهرستان تدارک ببیند.
کد خبر: ۶۹۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 01October 2024

برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم پیام‌های بزرگی برای جهان دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه فرمانده رشید و مجاهد نستوه در مبارزه با رژیم جعلی و غاصب اسرائیل، شهید «سیدحسن نصرالله» اظهار داشت: شهادت شهید سیدحسن نصرالله امت اسلام را داغدار کرد.

وی با اشاره به برگزاری هفته مقاومت و مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان، گفت: هر چه جلوتر می‌رویم باید نقش مردم در برگزاری مراسم پررنگ‌تر شده و دستگاه‌های دولتی برای آن بسترسازی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با بیان اینکه برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم پیام‌های بزرگی برای جهان دارد، افزود: نیاز است که هر شهرستان استان، یک موکب قوی به نمایندگی از آن شهرستان تدارک ببیند.

وی با اشاره به اینکه اجرای یک برنامه محوری ویژه هر شهرستان در این ایام ضرورت دارد، ادامه داد: مقاومت یک جریان است و با توجه به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است نیاز است برنامه‌های ویژه‌ای در کرمان برگزار شود و همه ظرفیت‌ها را به‌کار گرفت.

برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی باید پیوست امنیتی داشته باشد

در این جلسه «رحمان جلالی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهیدان جبهه مقاومت، شهید «سیدحسن نصرالله» و شهید «سپهبد قاسم سلیمانی» اظهار داشت: پنجمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در پیش است و نیاز است که ستاد با برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم اقدام کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی باید پیوست امنیتی داشته باشد، گفت: با توجه به اینکه تهدیدات دشمن روزانه بیشتر می‌شود حتی در شهرستان‌ها نیز باید پیوست امنیتی برای برنامه‌ها دیده شود.

«محمد زمانی» مسئول ستاد مکتب شهید سلیمانی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کمیته‌ها برنامه‌های خود را تا 30 مهرماه به ستاد ارسال کنند، افزود: همه کمیته‌ها اقدام به برگزاری جلسات کرده و سعی کنند هر کمیته یک ویژه برنامه جدای از سایر برنامه‌های پیشنهادی ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار