به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛

انقلاب به روایت پرده‌خوانی دیجیتالی

به همت فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی دانش‌آموزان مدارس مشهد با چرایی انقلاب از منظر راویان انقلاب آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ - 07February 2016

انقلاب به روایت پرده‌خوانی دیجیتالی

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به مناسبت ایامالله دهه فجر به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی، برای چهارمین سال پیاپی روایتگری انقلاب اسلامی با حضور 30 راوی در 120 مدرسه دخترانه و پسرانه شهر مشهد در حال برگزاری است.

در این برنامه راویانی که در فرهنگسرای انقلاب اسلامی دورههای آموزشی روایتگری را طی کرده و مسلط به مبانی انقلاب هستند با حضور در مدارس دخترانه و پسرانه دوره دوم، دانشآموزان را با چرایی انقلاب مردمی ایران، اهداف انقلاب و پاسداری از انقلاب و رسیدن به تمدن اسلامی آشنا میکنند.

در این برنامه همچنین راویان به تبیین نقش دانشآموزان در آینده انقلاب میپردازند و به سؤالات دانشآموزان در این زمینه پاسخ میدهند.

این برنامه از دهم بهمنماه آغاز و تا 21 بهمنماه نیز ادامه خواهد داشت و راویان انقلاب تاکنون در بیش از 60 مدرسه به روایتگری پرداختهاند.

همچنین این فرهنگسرا بهمنظور آشنایی نسل نوجوان با انقلاب اسلامی، وقایع مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی را بهصورت پردهخوانی دیجیتالی برای شکوفههای انقلاب روایت میکند.

در این برنامه، که از 12 بهمنماه آغازشده است و تا 21 بهمنماه نیز ادامه خواهد داشت، همهروزه 600 دانشآموز از مدارس مختلف با وقایع قبل از انقلاب تا پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 آشنا میشوند.

دانشآموزان دختر و پسر مناطق 4 و 5 مشهد در مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه همهروزه در سه سئانس یکساعته در ساعات 9، 10/30و 13 از این برنامه در سالن آمفیتئاتر فرهنگسرای انقلاب اسلامی بهرهمند میشوند.

اهدای جوایز به قید قرعه از دیگر بخشهای این برنامه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار