پیام تسلیت سردار کارگر به مناسبت شهادت سرلشکر نیلفروشان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار سرلشکر عباس نیلفروشان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳ - 01October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار سرلشکر پاسدار «عباس نیلفروشان» پیشکسوت و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران در لبنان را تبریک و تسلیت گفت. 

سردار کارگر شهادت سرلشکر نیلفروشان را تسلیت گفت

متن پیام به شرح ذیل است؛ 

وَالَّذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا أو ماتوا لیرزقنهم الله رزقًا حسنَا

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، مجاهد خستگی‌ناپذیر سال‌های حماسه و ایثار، شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران در لبنان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جنابعالی، خانواده محترم و همرزمان آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

یقینَا حیات طیبه شهیدان تابلوی زیبایی از ایثار، اخلاص و جانفشانی و آیینه تمام نمای ایستادگی و پایمردی مردمان این مرز و بوم در عرصه جهاد و مقاومت بوده که ثمره آن نوشیدن شهد شیرین شهادت است. شهیدان ما از خداوند سبحان، نشان قبولی مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم‌اکنون در جمع اولیاء و صلحاء، متنعم به نِعَمات الهی‌اند.

از درگاه باری تعالی حشر ایشان را با سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسئلت داشته و برای خانواده معزز و بازماندگان شان، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
 سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 411

برچسب ها: سردار کارگر ، مقاومت ، غزه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار