سردار وحیدی: از منافع ملی و امنیت خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم/ رژیم صهیونیستی دست از پا خطا نکند

فرماند اسبق نیروی قدس سپاه درباره حمله گسترده موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: امشب بار دیگر برای همه اثبات شد که ما از منافع ملی و امنیت خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم. رژیم صهیونیستی باید بداند که نباید دست از پا خطا کند و اقدام احمقانه دیگری انجام دهد.
کد خبر: ۶۹۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد وحیدی» فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما اظهار داشت: رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار است که حد خود را ندانست و بزرگانی همچون اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله را ترور کرد.

وحیدی: رژیم صهیونیستی نباید اقدام احمقانه ای انجام دهد

سردار وحیدی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که نمی‌تواند با این کارها فروپاشی خود را متوقف کند. محور مقاومت از قدرت بالایی برخوردار است و کار رژیم غاصب را یکسره می‌کند. 

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: پاسخ به رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مسلح ما در وقت مناسب داده شد و امروز شاهدیم که مردم عزیزمان در شعف و خوشحالی فراوانی قرار دارند.

وی گفت: امشب بار دیگر برای همه اثبات شد که ما از منافع ملی و امنیت خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم. رژیم صهیونیستی باید بداند که نباید دست از پا خطا کند و اقدام احمقانه دیگری انجام دهد.

سردار وحیدی بیان کرد: عملیات غرورآفرین امشب نشان داد که همه مخارج سنگین رژیم و حمایت‌های بی انتهای حامیانش اعم از آمریکا و انگلیس برای تقویت پدافند هوایی رژیم صهیونیستی هیچ فایده‌ای نداشته است. امروز همه مردم دنیا دیدند که موشک‌های رزمندگان اسلام چگونه توانستند بر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی غلبه کنند.

امروز بخشی از قدرت موشکی ایران به نمایش در آمد

وحیدی در خصوص ضعف گنبد آهنین گفت: نه تنها پدافند هوایی رژیم صهیونیستی آمادگی کامل داشت، بلکه رژیم آمریکا هم با پدافند پیشرفته خود از رژیم حمایت صد در صدی داشت، اما شاهد بودیم که تعداد بسیار زیادی از موشک‌های ایرانی با نظم خاصی به سمت اهداف دقیق برخورد می‌کنند.

وی افزود: این نشان دهنده قدرت عظیم موشکی جمهوری اسلامی ایران است، البته این بخشی از قدرت ایران است. ما این موشک‌ها را به ملت‌های فلسطین و لبنان و شهدای بزرگ اسلام اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله تقدیم می‌کنیم.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: این رژیم تصور می‌کرد که می‌تواند خود را با تسلیحات آمریکا امن نگه دارد، اما زهی خیال باطل، امروز شاهد بودیم که که سخن شهید سید حسن نصرالله کاملا درست بود و رژیم صهیونیستی یک خانه عنکبوتی است رژیم صهیونیستی امروز در گرداب فروپاشی افتاده است.

وزیر سابق وزیر کشور گفت: برخورد موشک‌ها به نواتیم بیانگر این است که همه اهداف جمهوری اسلامی ایران اهداف نظامی بوده است، ما بر خلاف رژیم صهیونیستی فقط اهداف نظامی را در دکترین دفاعی خود مورد حمله قرار می‌دهیم.

سردار وحیدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در اوج مشکلات داخلی و مشکلات نظامی و در شرایطی که در جبهه غزه هیچ دستاوردی نداشت، وارد جبهه لبنان شد و سعی کرد پایه و اساس حزب الله را متزلزل کنند، اما دلاور مردان حزب الله نشان دادند که رژیم صهیونیستی چیز شکست سنگین عایدش نمی‌شود، نتانیاهو به تصور اینکه می‌تواند اجماع داخلی ایجاد کند امروز و دیروز اظهارات شازی مطرح کرد. اما هم اکنون بی آبروی عالم است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار