استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین جوانان

«نوری» بر لزوم تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین جوانان تاکید کرد و گفت: دستاورد‌های هشت سال جنگ تحمیلی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی برای مردم بازگو و تبیین شود.
کد خبر: ۶۹۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶ - 01October 2024

لزوم تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین جوانانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در نخستین اجلاسیه شهدای غریب اسارت مازندران که با حضور «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهد و امور ایثارگران در تالار مرکزی ساری برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان سرافراز با استقامت در برابر نیرو‌های بعثی، درس بزرگی به تمام مردم به ویژه آزادیخواهان جهان داده اند.

وی پایبندی و وفاداری آزادگان سرافراز به رسالت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقادات و ارزش‌های دینی و ملی را از واقعیت‌ها و صحنه‌های ارزشمند دوران اسارت عنوان کرد.

نوری با یادآوری آیه شریفه قرآن کریم که «شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند»، افزود: شهدای جنگ تحمیلی و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس درس بسیار بزرگی به تمام ملت و آزادیخواهان جهان دادند.

وی بر لزوم تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین جوانان تاکید کرد و گفت: دستاورد‌های هشت سال جنگ تحمیلی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی برای مردم بازگو و تبیین شود.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با تأسی از سید و سالار شهیدان با ایستادگی در برابر دشمن بعثی عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

نوری، خاطرنشان کرد: اسوه‌های صبر و شکیبایی که سال‌های عمر خود را در زندان‌ها و زیر شکنجه‌های رژیم بعثی صدام سپری کرده اند، توانستند با تاسی از صبر و پایداری پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) سال‌ها سختی و رنج را تحمل کنند و تبدیل به الگو‌های مقاومت، ایثار و استقامت شدند.

وی آزادگان سرافراز را مجاهدین ذخایر معنوی برای نسل جوان انقلاب اسلامی دانست و گفت: صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملت بزرگی است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار