نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیازمند آموزش روش‌های امر به معروف در چارچوب اسلام هستیم

آیت‌الله «شعبانی» گفت: نیازمند آموزش روش‌های درست مطالبه‌گری و امر به معروف در چارچوب اسلام هستیم.
کد خبر: ۶۹۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷ - 02October 2024

نیازمند آموزش روش‌های امر به معروف در چارچوب اسلام هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش دبیران و رابطین امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی استان، اظهار داشت: در رأس مسائل امر به معروف، امروز امر به معروف مسئولان و اصلاح حاکمیت است. تلاش امر به معروف برای مردمی سازی، یعنی مسیر اصلی خود را به درستی پیدا کرده است.

وی افزود: باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم که اگر کسی گزارشی از تخلفات در ادارات داد، نه تنها اتفاق بدی برای او رخ ندهد، بلکه اگر درست باشد موجب رشد او نیز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رابطین امر به معروف در دستگاه‌ها، باید با حراست‌ها هماهنگ باشند، گفت: برای عملکرد بهتر نیازمند استقلال حراست‌ها هستیم. متاسفانه به علت اینکه برخی از مسئولان قبل از پذیرفتن مسئولیت، با وظایف خود و قوانین آشنا نیستند، شاهد ترک فعل‌هایی هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم به جایی برسیم که شهروند ما احساس کند اگر در دستگاهی فساد دید و آن را مطرح کرد، کارش گیر نخواهد کرد.

شعبانی با تاکید بر اینکه نقدپذیری در بین مسئولان و کارمندان باید نهادینه شود، همه مسئولان خادم مردم هستند، گفت: در نوع مطالبه‌گری‌ها باید مراقب بود و موجب تحقیر و بردن آبروی طرف مقابل نشود. نیازمند آموزش روش‌های درست مطالبه‌گری و امر به معروف در چارچوب اسلام هستیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه شهید نصرالله ۳۲ سال به عنوان دبیر حزب الله مشغول مبارزه با منکرات بود، متذکر شد: قطعا حزب‌الله خودش را بازسازی خواهد کرد. بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز لازم است برای حمایت از حزب الله و جبهه مقاومت هر کاری می‌شود، انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار