گزارش‌دهی تلفنی وزیر جنگ «اسرائیل» به رئیس پنتاگون

پنتاگون بامداد چهارشنبه اعلام کرد که وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گزارشی درباره پیامد‌های پاسخ موشکی ایران دریافت کرد.
کد خبر: ۶۹۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵ - 02October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا بامداد چهارشنبه به‌صورت تلفنی با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت تروریست صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

گزارش‌دهی تلفنی وزیر جنگ «اسرائیل» به رئیس پنتاگون

پنتاگون طی بیانیه‌ای با اعلام این خبر، به نقل از آستین گفت: «در پی اقدام تجاوزکارانه ایران علیه اسرائیل، با همتای اسرائیلی خود صحبت کردم».

در این بیانیه آمده است: «ما قدردانی متقابل خود را از دفاع هماهنگ «اسرائیل» در برابر ۲۰۰ موشک بالستیک پرتاب‌شده توسط ایران ابراز کردیم».

وزارت دفاع آمریکا اضافه کرد: «آستین به گالانت اطمینان داد که ایالات متحده در موقعیت خوبی برای دفاع از خود و متحدانش در برابر تهدیدات ایران قرار دارد».

از سوی دیگر، پنتاگون همچنین گفت که آستین با همتای فرانسوی خود برای ادامه هماهنگی درمورد وخیم‌تر شدن اوضاع در خاورمیانه صحبت کرده است.

بر این اساس، وزیر دفاع آمریکا به همتای فرانسوی گفت: «ما مصمم به دفاع از اسرائیل در برابر تجاوز ایران و فشار برای راهکار دیپلماتیک و اجتناب از گسترش بیشتر درگیری هستیم».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها