یادواره شهید شاخص شهرستان اردل برگزار شد

در راستای کنگره شهدای استان، یادواره شهید روزعلی الیاسی شهید شاخص شهرستان اردل، شهدای شهر دشتک و روستای سرپیر برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵ - 02October 2024

یادواره شهید شاخص شهرستان اردل برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، در راستای کنگره شهدای استان، یادواره شهید روزعلی الیاسی شهید شاخص شهرستان اردل، شهدای شهر دشتک و روستای سرپیر در شهر دشتک برگزار شد.

در این یادواره که با حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان برگزار شد سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) به نقش آفرینی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:راه و سیره شهدا خصوصا راه حاج قاسم، شهید جمهور شهید رئیسی و شهدای مقاومت تا ظهور حضرت مهدی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است شهید روزعلی الیاسی نهم فروردین سال ۱۳۴۰ در ماه مبارک رمضان در شهر دشتک دیده به جهان گشود و سال ۱۳۵۸ وارد سپاه پاسداران شد. به مدت ۲ سال در تهران در خانه امام خمینی ره از محافظان ایشان بود و در جماران به خدمت و فعالیت خود ادامه داد.

این شهید والامقام در بهار سال ۱۳۶۶ از طریق سپاه شهرستان بروجن وارد جبهه‌های جنوب شد و در آن زمان به فرماندهی گردان امیرالمومنین(ع) انتخاب شد و سرانجام بعد از مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها بسیار در بیستم مرداد ۱۳۶۶ در منطقه اروندرود توسط نیرو‌های رژیم بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نایل گردید. 

پیکر مطهر این شهید در شهر اصفهان تشییع و در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار