نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

محافل بزرگداشت شهدای مقاومت باید بستر بصیرت‌افزایی باشد

حجت‌الاسلام فاطمی گفت: محافل بزرگداشت شهدای مقاومت باید بستر تکریم و تبیین شخصیت این شهدای والامقام به‌ویژه سید مقاومت باشد تا ابعاد مبارزات و حیات سیاسی وی برای مردم روشن شود و مایه بصیرت‌افزایی در جامعه باشد. 
کد خبر: ۶۹۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰ - 02October 2024

محافل بزرگداشت شهدای مقاومت بستر بصیرت‌افزایی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی گرامیداشت شهید مقاومت سیدحسن نصرالله و سردار مجاهد شهید عباس نیلفروشان و سایر فرماندهان شهید در استان با قدردانی از مردم برای برپایی محافل و مجالس بزرگداشت یاد شهدای مقاومت در جای‌جای استان، اظهار داشت: ما در جامعه ولایی زندگی می‌کنیم که تحت ولایت مقام معظم رهبری قرار دارد و ملت ایران و همه اقشار گوش به فرمان ایشان هستیم و جلوتر از ایشان نباید کاری انجام دهیم.

وی با اشاره به مضمون پیام مقام معظم رهبری در پی قضایای اخیر لبنان و شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، ادامه داد: منویات ایشان مبنی بر یاری‌رسانی به جبهه مقاومت و حزب‌الله خطاب به همه ملت‌های جهان است؛ در ایران همه پا به رکاب و تحت امر هستیم و نیرو‌های مسلح و نظامیان ما همه آماده و گوش به فرمانند، اما جلو نمی‌افتند و هیچ اقدامی را بدون دستور رهبری انجام نمی‌دهند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و اعلام حمایت از جبهه مقاومت، عنوان کرد: این مجالس از باب تکریم و بزرگداشت است و ما از محافل عزای حسینی یاد گرفتیم که این دست برنامه‌ها باعث پایداری دین و عقاید و ارزش‌ها شد بنابراین مجالس تکریم شهدا موضوعیت دارد. همچنان که روایت شده امام باقر (ع) وصیت کردند تا ۱۰ سال پس از شهادتشان در ایام حج، مجلس بزرگداشت در منا برایشان برگزار شود.
ضرورت تبیین شخصیت سید مقاومت 

فاطمی با بیان اینکه فقدان شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت یک فاجعه بزرگ و کم‌نظیر برای جهان اسلام و جهان عرب است، توضیح داد: این شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند و بنابراین همه باید عکس‌العمل نشان دهند و مقصود ما از برپایی محافل و مجالس بزرگداشت، اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی و بیعت دوباره با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و پیروی از منویات ایشان است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه از دل این محافل تکریم و بزرگداشت‌ها رسالت‌ها و وظایف نیز روشن می‌شود، افزود: محافل بزرگداشت شهدا باید منجر به بصیرت و آگاهی نسبت به حقیقت مقاومت شود و راه را برایمان روشن کند و شبهه‌ها خاصه برای قشر جوان رفع شود.

فاطمی گفت: محافل بزرگداشت شهدای مقاومت باید بستر تکریم و تبیین شخصیت این شهدای والامقام به‌ویژه سید مقاومت باشد تا ابعاد مبارزات و حیات سیاسی وی برای مردم روشن شود و امیدواریم این برنامه‌ها مایه بصیرت‌افزایی در جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار