بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های حقوقی بهره بگیرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان استان در حوزه حقوقی با هدف ایجاد پشتوانه اجرایی برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط مدیرکل استان مازندران شد.
کد خبر: ۶۹۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 02October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بمیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (سه‌شنبه) در نشست با کارآفرینان، نخبگان شاهد و ایثارگر، تشکل‌های ایثارگری و اعضای یادواره شهدا اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به گواه همگان نخبه بود و در دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های حقوقی بهره بگیرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مثل شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «سید حسن نصرالله» شدن یک راز است، افزود: به فرموده قرآن راز محبوبیت مرد عمل بودن و عمل صالح انجام دادن است. این چنین انسان‌هایی محبتشان در دل بقیه انسان‌ها قرار خواهد گرفت. 

معاون رئیس جمهور توجه ویژه اسلام به علم را یکی از عظمت‌های دینی دانست و ادامه داد: امروز زیباترین کلام‌ها از حضرت زهرا (س) است و کلام ایشان بزرگترین دانشگاه تعلیم و تربیت در دنیا است.

اوحدی با اشاره به عدم محدودیت در موضوع علم در آموزه‌های دینی، گفت: علم با محدودیت زمانی و جنسیتی مواجه نیست و چیزی به‌نام فارغ التحصیلی از علم نداریم، مکان و مهاجرت هم مهم نیست. به تاکید مقام معظم رهبری شتاب رشد علم به گونه‌ای شده که اگر دیر اقدام کنیم فاصله ما با علم بسیار زیاد خواهد شد. افتخار کنیم که خداوند علم بر مبنای ارزش‌های دینی به ما داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای در حوزه مسکن، اشتغال و موضوعات فرهنگی با استاندار مازندران امضاء کردیم که ضمانت اجرایی و پشتوانه حقوقی برای آن مهم است.

 معاون رئیس جمهور با اشاره به احکام قانون برنامه هفتم توسعه از زمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تجمیع و اصلاح قوانین خبر داد و گفت: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران می‌تواند از ظرفیت نخبگان استان به‌عنوان پشتوانه حقوقی بهره بگیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها