با حضور امام جمعه کرمان؛

فیلم زندگی شهید غلامرضا آتشی گوهری در کرمان رونمایی شد

فیلم « آن یک نفر» پیرامون زندگی شهید غلامرضا آتشی گوهری از شهدای رسانه کرمان رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ - 08February 2016

فیلم زندگی شهید غلامرضا آتشی گوهری در کرمان رونمایی شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، از فیلم «آن یک نفر» زندگی شهید غلامرضا آتشی گوهری از شهدای رسانه کرمان با حضور نماینده ولیفقیه در استان کرمان امروز 18 بهمن ماه در محل فرهنگسرای کوثر کرمان رونمایی شد.

این آیین با حضور خانواده شهید غلامرضا آتشی گوهری، جمعی از اعضای بسیج رسانه کرمان و مسئولانی از جمله دادستان کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه هنری و ... برگزار شد.

آیتالله سیدیحیی جعفری نماینده ولیفقیه در استان کرمان گفت: شهید تنها فردی که در راه خداوند و برای رضای پروردگار جان خود را از دست میدهد به درجه والای شهادت میرسد.

وی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) هیچ مقامی را بالاتر از شهادت ندانستهاند و به برکت این نعمت است که اسلام در طول تاریخ فراز و نشیبهای زیادی را پشت سر گذاشته است.

جعفری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نیز در راه خداوند شخصیتهای بزرگی همچون شهیدان مطهری، بهشتی و ... را از دست داده و هنوز کسی نتوانسته جایگاه آنها را در بین مردم به دست آورد.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: برای شهید هر کاری که انجام دهیم، باز هم حق آنها ادا نشده است، اما باید وظیفه و تکلیف خود را در حد توان انجام دهیم.

وی با گرامیداشت ایامالله دهه مبارک فجر گفت: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) کار بزرگی را انجام داد که در دنیا بیسابقه بود و مهم این است اکنون که حضرت آیتالله خامنهایای (مدظله) رهبری انقلاب را به عهده دارند، رهنمودهای این شخصیت ارزشمند را مدنظر داشته باشیم.

جعفری عنوان کرد: اگر اسلام امروز در جامعه ما زنده است و کسی نتوانسته، انقلاب اسلامی را شکست دهد و ۳۷ سال از استقرار آن میگذرد، همه به برکت خون شهیدان است.

گفتنی است فیلم «آن یک نفر» زندگی شهید غلامرضا آتشی به کارگردانی، پژوهش و تدوین سیدحمید میرحسینی ساخته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار