معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

حزب‌الله لبنان در مقابله با اسرائیل از پشتوانه مردمی برخوردار است

حجت‌الاسلام خیر‌محمدی گفت: حزب‌الله لبنان با پشتیبانی‌های مردمی در برابر زورگویی‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستادگی کرده و با وجود تحریم‌های شدید اقتصادی و سیاسی، توانسته به فعالیت‌های خود ادامه دهد.
کد خبر: ۶۹۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶ - 02October 2024

حزب‌الله لبنان در مقابله با اسرائیل از پشتوانه مردمی برخوردار استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد خیر‌محمدی» معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه حزب‌الله از زمان تشکیل تاکنون، بعنوان نماد مقاومت در برابر اشغالگری به استکبار جهانی شناخته شده است، اظهار داشت: این نیرو با پشتیبانی‌های مردمی در برابر زورگویی‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستادگی کرده و با وجود تحریم‌های شدید اقتصادی و سیاسی، توانسته به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: حزب‌الله همواره از مظلومان فلسطین و سایر کشور‌های منطقه حمایت کرده و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده است.

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه مبارزه فلسطینیان، الهام بخش بسیاری از مردم جهان شده است که در برابر اشغالگری و بی‌عدالتی مبارزه می‌کنند، تصریح کرد: فلسطین همواره به‌عنوان نماد مبارزه علیه اشغالگری و استعمار شناخته می‌شود.

حجت الاسلام خیرمحمدی با تاکید بر اینکه نیروی حزب‌الله پس از شهادت سید مقاومت، با همه توان به راه خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: حزب‌الله با همه توان خود در راه دفاع از مظلومین گام بر‌می‌دارد و هدف اصلی این راه، دفاع از مسلمانان در برابر تهدیدات تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار