نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عملیات «وعده صادق ۲» را تبریک گفت

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: قوای مسلح نظام مقدس اسلامی تحت فرماندهی ولی امر مسلمین، در این یورش بزرگ، حکمت، قدرت و قاطعیت اسلام را به دشمنان خدا نشان داد و موجب دلگرمی و امید مستضعفان و مظلومان گردید.
کد خبر: ۶۹۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ - 02October 2024

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عملیات «وعده صادق ۲» را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین رفیعی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی اجرای عملیات وعده صادق ۲ را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

 بسم الله قاصم الجبّارین مبیرالظّالمین

ساعاتی قبل دست قدرت الهی از آستین رزمندگان و سلحشوران نیروی مسلح نظام اسلامی ایران بیرون آمد و همچون عصای موسی (علی نبیّنا و آله و علیه السلام) سحر فرعون زمان یعنی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را باطل کرد.

قوای مسلح نظام مقدس اسلامی تحت فرماندهی ولی امر مسلمین، در این یورش بزرگ، حکمت، قدرت و قاطعیت اسلام را به دشمنان خدا نشان داد و موجب دلگرمی و امید مستضعفان و مظلومان گردید.

انقلاب اسلامی ایران در انتقام شهادت شهیدان نصرالله، هنیه و دیگر فرماندهان شهید، نشان داد که همسنگران خود در محور مقاومت را هیچگاه تنها نگذاشته و در زمان مقتضی به احسن وجه حمایت خود را آشکار می‌نماید.

دست و بازوی دلاوران جان‌ برکف نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بوسه میزنم و از خداوند متعال برای آنان و همه‌ی محور مقاومت نصرت کامل را از پروردگار متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار