مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

طبق وعده الهی حکومت‌های ظالم محکوم به نابودی هستند

حبیبی گفت: دانش آموزان ۱۲ سال از عمر خود را در مدرسه سپری می‌کنند به همین دلیل باید در این برهه زمانی مهم با مباحث فرهنگی و هویت دینی و ملی خود آشنا شوند.
کد خبر: ۶۹۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 02October 2024

طبق وعده الهی حکومت‌های ظالم محکوم به نابودی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «عبدالله حبیبی» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در آیین نواختن زنگ نصر و مقاومت در مدارس خوزستان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) اهواز اظهار داشت: حملات کوبنده ایران به رژیم جعلی صهیونیستی، در آینده‌ای نزدیک باعث از پای درآمدن این رژیم غاصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق وعده الهی حکومت‌های ظالم محکوم به نابودی هستند، افزود: دانش‌آموزان باید در دوران تحصیل خود با فرهنگ مقاومت و استقلال آشنا شوند.

حبیبی ادامه داد: شب گذشته در مقابل عملیات پیروزمندانه ایران به قلب رژیم صهیونیستی، درماندگی و ذلت این رژیم جعلی نمایان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: مردم ایران همواره از شهیدان و مبانی اسلام دفاع کردند و خواهان استقلال و نابودی استکبار جهانی بودند. دانش آموزان ۱۲ سال از عمر خود را در مدرسه سپری می‌کنند به همین دلیل باید در این برهه زمانی مهم با مباحث فرهنگی و هویت دینی و ملی خود آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار