نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقاومت باوجود همه خسارت‌ها همچنان استوار است

حجت‌الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه جریان مقاومت با وجود همه خسارت‌ها همچنان استوار و پابرجاست، گفت: شهدایی همچون سیدعباس موسوی یا سیدحسن نصرالله برآمده و پرورش یافته از مکتب امام موسی صدر هستند که با تأسی به این راه، توفیقات فراوانی کسب کردند.
کد خبر: ۶۹۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 02October 2024

مقاومت باوجود همه خسارت‌ها همچنان استوار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، در جمع مدیرکل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی این استان با اشاره به اینکه این روز‌ها نام بزرگ دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله بر سر زبان‌هاست، اظهار داشت: او بزرگمردی بود که سالیان سال با مجاهدت و اخلاص و ایثار تبدیل به یک شخصیت جهانی شد.

وی با بیان تاریخچه‌ای از حیات خاندان صدر ادامه داد: امام موسی صدر یکی از فرزندان این خاندان بود که پیش از انقلاب، جنبش سیاسی شیعیان امل را در لبنان تشکیل داد که بعد‌ها با نام حزب‌الله به کار خود ادامه داد.

فاطمی ادامه داد: صهیونیست‌های ملعون از بدو تشکیل رژیم منحوس، هر ندای مخالفی را سرکوب می‌کردند که موارد فراوانی در نقاط مختلف از مصر تا سوریه و عراق و ... می‌توان برشمرد. 

وی با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم غزه و لبنان علیه تجاوزگری رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: صهیونیست‌ها تاکنون این اندازه مقاومت و استقامت را ندیده بودند، زیرا تاکنون هر حرکت مخالفی را ساکت و خاموش می‌کردند یا در مواردی همچون انور سادات، یاسر عرفات یا محمود عباس، مخالفان را به سمت خود جذب و با خودشان همراه کردند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه جریان مقاومت با وجود همه خسارت‌ها همچنان استوار و پابرجاست، تصریح کرد: شهدایی همچون سیدعباس موسوی یا سیدحسن نصرالله برآمده و پرورش یافته از مکتب امام موسی صدر هستند که با تأسی به این راه، توفیقات فراوانی کسب کردند.

فاطمی با اشاره به نقش مهم مبلغان خاصه در شرایط حساس کنونی و با اشاره به اینکه همان تبلیغ سنتی را هم باید غنیمت شمرد، افزود: باوجود تمام شبیخون‌های فرهنگی و دشمنی‌های آشکار و پنهان دشمنان، مبلغان یک امتیاز دارند ناظر بر اینکه از دین و بر طبق فطرت الهی سخن می‌گویند. 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه فطرت بشری در وجود همه انسان‌ها در هر کجای دنیا وجود دارد، بیان کرد: پیامبر (ص) فرمودند: «کُلُّ مَوْلُودٍ یُولَدُ عَلَى اَلْفِطْرَةِ وَ إِنَّمَا أَبَوَاهُ یُهَوِّدَانِهِ وَ یُنَصِّرَانِهِ وَ یُمَجِّسَانِهِ» یعنی هر نوزادى براساس فطرت توحیدى متولد مى‌شود، این پدر و مادر اویند که وى را یهودى یا مسیحى و یا زرتشتی تربیت مى‌کنند.

فاطمی با تأکید بر اینکه با توجه به اهمیت بالای تبلیغ انتظار داریم مبلغان تأمین و دست پر باشند، گفت: مبلغان فراوانی در تاریخچه تبلیغ استان می‌توان نام برد که در سال‌های دور و نزدیک در مناطق مختلف استان به امر تبلیغ می‌پرداختند و در هر جا مبلغی حضور قوی داشته است، آثار و ردپای تبلیغ و منافع آن را به‌خوبی می‌توان مشاهده کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار