نماینده ولی فقیه در خوزستان:

رژیم صهیونیستی به ‌هیچکدام از اهداف خود نرسید

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: رژیم صهیونیستی می‌گفت، می‌خواهیم حماس و قدرت نظامی آنها را در منطقه نابود می‌کنیم و اسرای خود را آزاد می‌کنیم، اما به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند
کد خبر: ۶۹۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 02October 2024

رژیم صهیونیستی به ‌هیچکدام از اهداف خود نرسیدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان در اجتماع فرهنگیان و دانش‌آموزان خوزستانی که امروز در حمایت از عملیات «وعده صادق۲» برگزار شد، اظهار داشت: این همه تبلیغ کردند که ایران قادر نیست انتقام خود را بگیرد اما اکنون دیدند چگونه پایگاه آن‌ها را شخم زدیم. باید توجه شود ابتدای انقلاب اسلامی ما کجا بودیم و اکنون کجا هستیم. مقاومت در منطقه کجا بود و اکنون کجا است. قدرت دفاعی کجا بود و اکنون کجا است. امروز برخی قدرت‌های مطرح دنیا از ما موشک، پهپاد و تجهیزات نظامی می‌خرند.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس کل قدرت‌های عالم در مقابل ما بودند و عمده بچه‌های ما در جبهه ۱۲، ۱۳ ساله و دانش‌آموز بودند و معلمان انقلابی هم در خط مقدم بودند و در برابر استکبار جهانی جنگیدند؛ حدود ۳۶ هزار شهید ما نوجوان و جوان بودند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در دفاع مقدس همه قدرت‌ها مقابل ما بودند با این وجود در سال ۶۷ در خلیج فارس مستقیم با آمریکا وارد جنگ شدیم. در نهایت بعد از هشت سال یک وجب خاک در اختیار دشمنان قرار ندادیم، این در حالی است که ۲۰۰ سال قبل مساحت ایران ۳ میلیون و ۵۰۰ کیلومتر مربع بود، اما بیش از دوم سوم خاک را در یک جنگ در مواجهه با روسیه از دست داد. در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود ۸۰ قدرت، ایستادیم و یک وجب خاک ندادیم و این موضوع به دلیل وجود ولایت فقیه بوده است.

این مسئول با اشاره به شهادت ۴۰ هزار نفر فلسطینی در طول یک سال در حملات اسرائیل به غزه گفت: بعد از یک سال چه دستاوردی داشتند؟ گفتند می‌خواهیم حماس را نابود کنیم و قدرت نظامی حماس را در منطقه نابود می‌کنیم و اسرای خود را آزاد می‌کنیم، اما به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند و حتی به تونل‌های زیرزمینی نرسیدند، بنابراین بعد از این شکست مفتضحانه سراغ حزب‌الله رفتند که قبلا دو بار بینی آمریکا را به خاک مالیده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار