رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرود:

شهدا چراغ همیشه روشن و روشنی‌بخش راه انقلاب اسلامی هستند

«محمدی» گفت: شهدا چراغ همیشه روشن و روشنی‌بخش راه انقلاب اسلامی هستند و به ثمره خون شهدا امید است با تلاش جوانان غیور و پهلوان این مرز و بوم شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای هرچه بیشتر انقلاب اسلامی باشیم. 
کد خبر: ۶۹۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 02October 2024

شهدا چراغ همیشه روشن و روشنی‌بخش راه انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدباهر محمدی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود امروز در یادواره شهدای ورزشکار  که در سالن اجتماعات این شهرستان اظهار داشت: مجاهد فی سبیل‌الله بزرگتر از آن است که گوهر زیبای عمل خود را به عیار ناچیز دنیا محک بزند و برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی زرین برای عیاربخشی هرچه بیشتر به مجاهدت شهدای معظم است. 

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کنگره، نیاز فرهنگی و فرهنگ‌سازی در جامعه و به خصوص سوق دادن مخاطبان جوان و نوجوان به سمت یک جریان‌سازی فرهنگی است که می‌تواند رشد شاخص‌های تولید فرهنگی از طریق محتوای فاخر را رقم بزند. 

محمدی با اشاره به ۴۵ سال خدمت دلسوزانه انقلاب به مردم افزود: مسیر جدیدی از تبیین دوران دفاع مقدس شروع شده و ما باید سیره شهدا و تاریخ انقلاب را به خوبی ترسیم کنیم تا با نگاهی متفاوت به استقبال کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید سرافراز استان کرمانشاه برویم. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود تصریح کرد: شهدا چراغ همیشه روشن و روشنی‌بخش راه انقلاب اسلامی هستند و به ثمره خون شهدا امید است با تلاش جوانان غیور و پهلوان این مرز و بوم شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای هرچه بیشتر انقلاب اسلامی باشیم. 

وی بیان کرد: به مناسبت کنگره ملی شهدا برنامه‌های مختلفی از جمله فضاسازی و نام‌گذاری اماکن ورزشی به نام معظم شهدا، مسابقات فوتبال جام شهدای اورامانات، مسابقه کشتی جام شهدای شهرستان، مسابقات بومی محلی و والیبال خواهران با حضور ورزشکاران شهرستانی و فتح قله شاهو در حال انجام است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها