وعده صادق شهید «طهرانی‌مقدم» که اسرائیل را هدف قرار داد+ سند

پدر موشکی ایران سال ۱۳۸۴ در نامه‌ای خطاب به فرمانده معظم کل قوا، از آغاز پروژه‌های «موشک فوق‌سریع واکنش سریع در برد هدف اسرائیل» و «موشک حامل ماهواره» خبر داده و آن‌ها را «نقطه اوج بازدارندگی» عنوان کرده است.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳ - 03October 2024

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌های «وعده صادق یک» و «وعده صادق ۲» از موشک‌های فوق‌سریع استفاده کرد که این موشک‌ها تقریباً می‌توان گفت همگی به اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی اصابت کردند و سامانه «گنبد آهنین» که رژیم‌صهیونیستی به آن می‌نازید را به چالش کشیدند.

موشک‌های مافوق‌صوت یا هایپرسونیک جمهوری اسلامی ایران «فتاح یک» و «فتاح ۲» نام دارند که موشک «فتاح یک» خرداد سال ۱۴۰۲ با حضور شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و موشک «فتاح ۲» نیز آبان همان سال با حضور فرمانده معظم کل قوا رونمایی شد؛ اما نکته این‌جاست که دانشمندان ایرانی، سال‌ها بود که روی پروژه ساخت موشک مافوق صوت تلاش می‌کردند و تلاش‌های آن‌ها برای دست‌یابی به این دستاورد افتخارآمیز، از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود؛ این موضوع در نامه‌ای که سردار شهید «حسن طهرانی مقدم»، خدمت به رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن سال نوشته، ذکر شده است.

وعده صادق شهید «طهرانی‌مقدم» که اسرائیل را هدف قرار داد+ سند

پدر موشکی ایران در این نامه خطاب به فرمانده معظم کل قوا، از آغاز پروژه‌های «موشک فوق‌سریع واکنش سریع در برد هدف اسرائیل» و «موشک حامل ماهواره» خبر داده و آن‌ها را «نقطه اوج بازدارندگی» عنوان کرده است؛ این درحالی است که این‌روز‌ها همین موشک‌های «فوق‌سریع واکنش سریع در برد هدف اسرائیل» به «نقطه اوج بازدارندگی» برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است؛ بنابراین می‌توان گفت که موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عملیات‌های «وعده صادق یک» و «وعده صادق ۲» که موشک‌های فوق‌سریع یا مافوق‌صوت در آن‌ها نقش ویژه‌ای ایفا کردند، مرهون مجاهدت‌های شهید حسن طهرانی مقدم است؛ همان شهیدی که گفته بود روی سنگ قبر من بنویسید: «این‌جا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند».

وعده صادق شهید «طهرانی‌مقدم» که اسرائیل را هدف قرار داد+ سند

محضر فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

سلام علیکم؛ با اهدای تحیت و احترام

از پذیرفته شدن خانواده‌ام جهت تشرف حضوری به محضر حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را به‌عمل می‌آورم و اعلام می‌دارم.

بنده و خانواده‌ام فدای شما نائب امام زمان و نور حیدری، عشق مایی. خداوند عزوجل شاهد است آن‌چه داریم در جهت اخذ رضایت شما و اطلاع راه و هدف شما که همان تحقق اسلام ناب و سیره اهل‌بیت است، به‌کار می‌گیریم.

در تمامی این مراحل شاهد لطف و عنایات بی‌کران الهی بودیم. تو پای به در نه هیچ مپرس خود راه بگویدت که، چون باید رفت.

الحمدلله. عجب خدای کریم و مهربانی داریم. راستش را بخواهید لطف و اعطای بی‌حد و مرز او ما را بی‌محابا و پرجرئت ساخته است. آقا و مولای ما، می‌خواهم دستان الهی و پرقدرت شما را پر کنم و پشت شما را محکم‌تر. قربة الی الله. می‌خواهیم علی زمانه را یاری دهیم. اگر ما در زمان مولای خود علی (ع) نبودیم برای یاری او قیام کنیم و فدای حسین‌بن علی (ع) شویم... این عقده در دلم مانده است، می‌خواهیم در رکاب شما نائب ولی‌عصر (عج) آن را جبران کنیم که سینه ما سپر شما باشد، یابن‌زهرا و‌ای نوری از بارقه‌ی امیرالمؤمنین.

خلاصه آقا رفتیم سراغ فینال طرح و نقطه اوج بازدارندگی و اقتدار این نظام الهی یعنی دستیابی به موشک فوق‌سریع واکنش سریع در برد هدف اسرائیل و دستیابی به موشک حامل ماهواره.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها