جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سیاست‌های دنیای استکبار و غرب، عامل شهادت سردار قاجاریان است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عامل اصلی شهادت سردار قاجاریان و دیگر شهدای مدافع حرم، سیاست‌های دنیای استکبار و غرب است.
کد خبر: ۶۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ - 07February 2016

سیاست‌های دنیای استکبار و غرب، عامل شهادت سردار قاجاریان است

به گزارش دفاع پرس از مشهد، وداع به یاد ماندنی مردم مشهدالرضا با سردار قاجاریان و یار شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

پیکرهای مطهر شهیدان سردارسرتیپ پاسدار محسن قاجاریان و سروان پاسدار احمد رضایی اوندری از شهدای مدافع حرم فاطمی،  با حضور باشکوه مردم ولایتمدار مشهدالرضا و با طنین «لبیک یا زینب(س)»، «لبیک یا حسین(ع)» و « تا زندهایم رزمندهایم» از مقابل مهدیه مشهد تشییع و در حرم رضوی به یاد آخرین زیارتشان، طواف عشق کردند.

در این مراسم معنوی سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رشیدیان استاندار خراسان رضوی، سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع)، امیر جهانشاهی فرمانده قرارگاه ارتش شمال شرق کشور، عباسپور مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، گنابادی نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، تنی چند از اعضای شورای شهر مشهد مقدس، روحانیون و طلاب مشهد حضور داشتند.

پیکر مطهر این دو شهید والامقام پس از تشییع، طواف و اقامه نماز به امامت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس در صحن آزادی حرم مطهر رضوی، برای وداع مردم نیشابور و کاشمر و همچنین خاکسپاری این دو حماسه آفرین به زادگاهشان منتقل شد.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر سردار شهید محسن قاجاریان و سروان پاسدار احمد رضایی تصریح کرد: امروز در مراسمی حضور داریم که با دلاورمردانی وداع می کنیم که در جبهه مبارزه با دشمنان اهل بیت(ع) شربت شهادت نوشیدهاند.

وی افزود: این شهدا برای دفاع از عزت و شرافت اسلام به شهادت رسیدهاند تا این عزت خدشه دار نشود.

سردار سلامی بیان کرد: آنان در جبهه شمالی حلب و در حالی که در برابر دشمنان اهل بیت(ع) ایستادگی میکردند جان خود را در راه دفاع از ارزشها فدا کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار قاجاریان و دیگر شهدای فاطمی در برابر سیاست دنیای استکبار، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و دیگر متحدانشان و همچنین آنان که میخواهند سرنوشت مسلمانان را مانند سابق به سوی فقر و آوارگی بکشانند، ایستادند.

وی تأکید کرد: این فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از حریم حرم ائمه اطهار(ع) به شهادت رسیدند و همه ما باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم چرا که آنها برای دفاع از مظلومیت شیعه جان خود را فدا کردهاند.

نظر شما
پربیننده ها