المیادین: یگان رضوان هنوز وارد میدان نشده است

شبکه المیادین اظهار داشت یگان رضوانِ حزب الله تا به این لحظه در درگیری‌ها مشارکت نداشته است.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ - 02October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه المیادین گزارش داد که نیرو‌های ویژه حزب‌الله لبنان موسوم به «یگان رضوان» تا به این لحظه در درگیری‌ها مشارکت نداشته است.

المیادین: یگان رضوان هنوز وارد میدان نشده است

 شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در جنوب لبنان افزود: نیرو‌های نظامی غیر از یگان رضوان اکنون در حال نبرد و درگیری مستقیم با ارتش اشغالگر در جبهه جنوب هستند.

المیادین اظهار داشت: تجمع نفرات و جنگ‌افزار‌ها در منطقه اصبع الجلیل بیانگر تمرکز حملات زمینی به سمت بخش شرقی و مرکزی جنوب لبنان است.

به گزارش شبکه المیادین، حزب الله به شدت در نقطه صفر مرزی به عنوان خط مقدم نخست لبنان در حال مقابله با تلاش‌ها برای رخنه زمینی است.

 المیادین افزود: مقاومت اسلامی لبنان به فشار بر عمق اراضی اشغالی از طریق هدف گرفتن اطراف حیفا و منطقه طبریا با موشک‌های میان‌بُرد ادامه می‌دهد. صبح امروز، نیرو‌های حزب‌الله با شماری از کماندو‌های اسرائیلی که از محور خلة المحافر، قصد نفوذ به شهرک مرزی العدیسه را داشتند، درگیر شدند و تلفاتی به آنان وارد کردند و آنها را به عقب‌نشینی وادار کردند.

رسانه‌های اسرائیلی تاکنون به کشته‌شدن ۱۴ نظامی خود در درگیری‌های امروز با نیرو‌های حزب‌الله در مرز لبنان اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار