مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا خبر داد؛

رقابت بانوان رسانه استان مازندران در جشنواره «طنین»

«حق شناس» از رقابت بانوان رسانه استان مازندران در جشنواره «طنین» خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ - 02October 2024

رقابت بانوان رسانه استان مازندران در جشنواره «طنین»به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا امروز در نشست خبری آئین گرامی‌داشت شهدای رسانه، اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران و اختتامیه اولین جام رسانه‌ای امید که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: انتقام سپاه دل مردم ایران را شاد کرده است و جان تازه‌ای به روح جبهه انقلاب اسلامی ایران بخشیده است.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران ۲۸ شهید رسانه داریم، افزود: در کشور هم بیش از ۳۰۰ شهید که در حوزه رسانه فعالیت داشتند شناسایی شدند.

مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا، ادامه داد: انتظار داریم برنامه‌های که منتسب به جریان رسانه است مورد حمایت مسئولان و متولیان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در کنار مراسم رسانه برگزاری جام رسانه‌ای امید را داشتیم و در این برنامه در طول یک روز ۲۸۰ خبر در استان مازندران تولید شده و مازندران در این زمینه جز رده‌های برتر کشور است.

حق شناس با اشاره به همکاری اصحاب رسانه با این سازمان، گفت: در این برنامه رونمایی جشنواره رسانه امید و جشنواره رسانه‌ای طنین ویژه بانوان هم در دستور کار است.

وی بیان کرد: در جشنواره رسانه‌ای طنین مانند جشنواره امید از کارآفرینان بانوان در برنامه‌ای دعوت شده و پس از ارائه کار و تهیه گزارش برای داوری ارسال شده و نفرات برتر انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار