نماینده ولی فقیه در خوزستان:

عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» دل همه آزادگان جهان را شاد کرد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: نظام اسلامی ایران در لبنان زمانی که چکمه‌پوشان صهیونیست ناموس شیعه را مورد تعرض قرار می‌دادند، وارد میدان شد و لرزه بر پیکره رژیم صهیونیستی جنایتکار انداخت.
کد خبر: ۶۹۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵ - 03October 2024

عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» دل همه آزادگان جهان را شاد کردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان چهارشنبه‌ شب در اجتماع مردم اهواز و در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: ایران اسلامی پیش از انقلاب و در اوایل انقلاب، همانند دوران صدر اسلام نه امنیت و نه قدرتی برای عرضه در منطقه داشت اما به برکت این نظام اسلامی تحول عظیمی شکل گرفت و پس از ۴۵ سال به یکی از ابرقدرت‌های منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» نیروهای مسلح دل همه آزادگان جهان را به خصوص در ایران، لبنان، سوریه و یمن شاد کرد، افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی نیز مقابل ۸۰ کشور جهان به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام و حضور مقتدر مردم ولایتمدار ایران، پس از هشت سال نبرد با دشمن بعث، سربلند از این میدان سخت خارج شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: انقلاب اسلامی قدرت‌های بزرگ جهان و منطقه را یکی پس از دیگری از عرش به ذلت کشاند و اکنون علاوه بر کشورهای منطقه بخش گسترده‌ای از آسیای میانه و آفریقا نیز با ایران اسلامی هم‌پیمان شده‌اند.

وی تصریح کرد: کشور عراق نیز با حمایت استکبار جهانی از گروه تروریستی داعش در حال فروپاشی بود که ایران اسلامی هیمنه این دشمنان اسلام را در هم شکست و امنیت و آرامش را در عراق و منطقه به ارمغان آورد.

موسوی‌فرد یادآور شد: این نظام اسلامی در لبنان نیز زمانی که چکمه‌پوشان صهیونیست ناموس شیعه را مورد تعرض قرار می‌دادند، وارد میدان شد و لرزه بر پیکره رژیم صهیونیستی جنایتکار انداخت.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: در سوریه نیز زمانی که تمام قدرت‌های جهان به بشار اسد، پیشنهاد تسلیم شدن دادند حمایت جمهوری اسلامی باعث شد تمام ظرفیت مقابل دشمنان ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بی شک تفکر ناب بسیجی به نام انقلاب در هر نقطه ای از جهان که باشد، مانند ایران اسلامی سرشار از امنیت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار