نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عزل و نصب‌ها براساس تخصص و نه مسائل سیاسی باشد

آیت‌الله «شعبانی» با تاکید براینکه انتصابات و عزل و نصب‌ها بر اساس تخصص و نه مسائل سیاسی باشد، گفت: همه ما متعهد به کمک به دولت فارغ از گرایش‌های سیاسی هستیم. کسی که مدعی انقلابی‌گری است باید به موفقیت دولت کمک کند.
کد خبر: ۶۹۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ - 03October 2024

عزل و نصب‌ها براساس تخصص و نه مسائل سیاسی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار داشت: «وعده صادق ۲» بار دیگر ثابت کرد، جمهوری اسلامی همواره پشتیبان مستضعفان عالم است.

وی با بیان اینکه فرصت مسئولیت در جمهوری اسلامی، بسیار مغتنم است و از آن برای خدمت به مردم استفاده شود، افزود: آنچه ماندنی است، خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها است. صنعت اول استان کشاورزی است و ما با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم. صنعت دوم گردشگری است که هنوز به جایگاه خود در سطح ملی نرسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مطالبه مردم همدان از استاندار، رفع مشکلات از جمله مسکن و اشتغال است، گفت: برای رفع مشکلات، مسئولان باید از ظرفیت کارشناسان استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه انتصابات و عزل و نصب‌ها بر اساس تخصص و نه مسائل سیاسی باشد، تصریح کرد: همه ما متعهد به کمک به دولت فارغ از گرایش‌های سیاسی هستیم. کسی که مدعی انقلابی‌گری است باید به موفقیت دولت کمک کند و موفقیت دولت به معنای حل مشکل مردم است‌.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار