فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

آموزش و پرورش پایه اصلی حرکت راهیان‌نور است

سردار «شاهوارپور» آموزش و پرورش را پایه اصلی حرکت راهیان‌نور دانست و گفت: از خوزستان ۲۵ هزار نفر در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ - 03October 2024

آموزش و پرورش پایه اصلی حرکت راهیان‌نور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان شامگاه دیروز (چهارشنبه) در جلسه راهیان‌نور خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی دلاور مردان انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: نیمه دوم سال، راهیان‌نور دانش آموزی، دانشجویی و سپس عمومی در استان خوزستان آغاز می‌شود؛ راهیان نور دانش آموزی از ۲۰ مهرماه با سفر از سراسر کشور شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه از خوزستان ۲۵ هزار نفر در قالب کاروان راهیان‌نور اعزام می‌شوند، افزود: با توجه به حساسیت بیشتر راهیان‌نور دانش آموزی که برای استفاده بهتر از برنامه‌های فرهنگی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، نیازمند توجه هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان پایه اصلی کار را آموزش و پرورش اعلام و عنوان کرد: از آنجایی که ما میزبانی و اعزام را انجام می‌دهیم لذا مجموعه سپاه در کل کشور در کنار مجموعه مذکور کمک می‌کنند تا به نحو مطلوب میزبانی داشته باشیم.

سردار شاهوارپور گفت: خوزستان جز رتبه‌های اول در مساله راهیان نور است و به دلیل دسترسی به مناطق عملیاتی کار در این استان باید بهتر انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار