جانشین فرمانده سپاه سرپل‌ذهاب:

تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است

سرهنگ «نوری» گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است زیرا آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت بر مصائب از دست دادن عزیزان خود هستند ولی مسئولان در این موضوع وظیفه بیشتری دارند. 
کد خبر: ۶۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲ - 03October 2024

تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه همگانی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار«مرزبان نوری» جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب امروز در دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهدا به واسطه فداکردن جان خود در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و ما امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون پاک و مقدس آن‌ها هستیم. 

وی افزود: مسئولان اگر فرصت خدمتگزاری به مردم را دارند و مقامی به دست آورده‌اند به خاطر ایستادگی، مقاومت، ایثار و جان‌فشانی شهدا است لذا سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا باید جزو برنامه‌های آن‌ها باشد. 

سرهنگ نوری تصریح کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است زیرا آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت بر مصائب از دست دادن عزیزان خود هستند ولی مسئولان در این موضوع وظیفه بیشتری دارند. 

وی در پایان افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا باعث تقویت روحیه خدمت در مسئولان می‌شود و این دیدارها باید به صورت مداوم انجام گیرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها