نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید

«حاجی‌بابایی» گفت: عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق ۲» راهبرد اساسی نظام برای مقابله با دشمنان را نشان داد و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۶۹۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 03October 2024

عملیات «وعده صادق ۲» اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حمیدرض حاجی بابایی» نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار داشت: عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق ۲» راهبرد اساسی نظام برای مقابله با دشمنان را نشان داد و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه موفقیت نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش در عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق ۲» را تبریک می‌گویم، افزود: در عرصه‌های بین‌المللی هدف بزرگی را دنبال می‌کنیم و انقلاب ما بر اساس ارزش‌ها نهاده شده است و به ارزشهای آن اهمیت می‌دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم آمریکا و هم پیمانانش دست به کاری نزنند که برای آن‌ها گران تمام می‌شود و عملیات «وعده صادق۲» فصل الخطاب فکر کردن آمریکا و اروپا برای عقب نشینی از افکار پلیدشان باشد. منطقه غصبی رژیم صهیونیستی را آمریکا مدیریت می‌کند، هر چند کار رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است.

وی در بخشی دیگر ز سخنانش عنوان کرد: در استان همدان کارها بایک وحدت رویه و صمیمیت خاصی پیش می‌رود و همدان به عنوان یک استان فرهنگی در سطح کشور شناخته می‌شود و استاندار جدید باید در کارهای خود به این موضوع توجه کند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه استاندار پیشین همدان اخلاق‌مدار بود و با هماهنگی مناسب کارهای بزرگی را در استان به ثمر نشاند، متذکر شد: در همه زمینه‌ها در حال رشد و توسعه هستیم و درحوزه‌های مسکن، راه‌آهن و گردشگری دستاوردهای خوبی کسب کرده و دارای جایگاه ویژه‌ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار