معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

طالبی گفت: امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست و این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۶۹۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 03October 2024

امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی امروز پنجشنبه ۱۲ مهر در جلسه برنامه‌ریزی گلزار شهید محمد رضا فلاحی که با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرماندار زیرکوه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه بود، به بازدید خود از مزار شهید محمد رضا فلاحی اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا حق بسیار بزرگی بر‌گردن ما دارند و اگر ایثارگری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس با دست خالی نبود، کشور ما امروز فلسطینی دیگر بود.

وی تأکید کرد: اگر بالاترین ضریب امنیتی را در کشور به ویژه در خراسان جنوبی داریم به برکت خون شهدای عزیز است که با نثار جان خود، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند و نتیجه آن این شد که امروز حرفی‌های بسیاری برای جهانیان داریم.

طالبی گفت: شهدا با علم به این که بر نخواهند گشت، جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند و بر ما است که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل کنیم.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: مزار شهید محمد رضا فلاحی غریبانه در مکانی قرار دارد و در این جلسه باید در خصوص خارج شدن مزار شهید از غربت تصمیم لازم گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر اقدام لازم را در این زمینه انجام ندهیم، مسئول خواهیم بود و باید پاسخگو باشیم، گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی متولی و خیران در این زمینه باید همکاری لازم را انجام دهند.

طالبی با بیان اینکه بنیاد شهید بررسی لازم برای جا به جایی مزار شهید با ایجاد باکس مورد نظر را انجام دهد، متذکر شد: هفته آینده کار کارشناسی با حضور در مزار شهید انجام شود و بنیاد شهید هم طرحی را در این خصوص تهیه کند تا جا به جایی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از انتقال مزار شهید به مکان جدید، درباره چگونگی ایجاد یادمان بر مزار شهید فلاحی هم تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار