مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

پیچیدن عطر آلاله زهرایی همزمان با دومین کنگره شهدای استان مازندران

سرهنگ «سلامی» از حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام در آئین پایانی دومین کنگره شهدای استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 03October 2024

پیچیدن عطر آلاله زهرایی در دومین کنگره شهدای استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، مردم شهیدپرور و قدرشناس دیار علویان امشب در ایستگاه پایانی ویژه برنامه‌های دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام خواهند بود.

سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از حضور پیکر شهید گمنام در آئین پایانی دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهید ۱۷ ساله از عملیات کریلای ۵ منطقه عملیلاتی شلمچه هم اکنون از مسیر سوادکوه وارد استان مازندران شد.

وی افزود: در شهرستان سوادکوه مردم به استقبال این شهید گمنام آمدند و با برپایی مراسم زیارت عاشورا در یک فضای معنوی با این آلاله زهرایی وداع کردند.

سرهنگ سلامی با اشاره به پیشینه مردم مازندران در ولایت پذیری و دینداری گفت: این استان در برگزاری یادواره‌های شهدا پیشتاز بوده و در حوزه ایثار و شهادت در موضوعات مختلف سنگ تمام گذاشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران امشب با حضور پیکر مطهر این شهید گمنام و با حضور مسئولان ملی و استانی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در سالن سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» روستای ماهفروجک ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار