تلفات عناصر تیپ گولانی ارتش اسرائیل در درگیری با حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که چندین بالگرد، عازم مناطق درگیری نظامیان تیپ گولانی با نیرو‌های حزب‌الله شده و شماری از این افراد را که کشته و زخمی شدند، به بیمارستان‌ها انتقال دادند.
کد خبر: ۶۹۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶ - 03October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز پنجشنبه از یک «حادثه خطرناک و غیرعادی» برای نظامیان صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

تلفات عناصر تیپ گولانی ارتش اسرائیل در درگیری با حزب‌الله

این رسانه‌ها با اشاره به اینکه بالگرد‌های اسرائیلی به سمت مناطق درگیری در مرز‌های لبنان اعزام شدند، خبر دادند: این بالگرد‌ها حامل سربازان کشته و زخمی هستند که پس از یک حادثه امنیتی بسیار دشوار در منطقه شمالی به این وضعیت دچار شده‌اند.

این رسانه‌ها خبر دادند که حادثه مذکور مرتبط با یگان گولانی است. گولانی یک تیپ ویژه پیاده است که وابسته به لشکر ۳۶ ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی شمالی ارتش این رژیم است.

گولانی تنها تیپی است که از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی تشکیل شده و همچنان به عملیات و فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. این تیپ در روند تأسیس رژیم صهیونیستی موسوم به نکبت در سال ۱۹۴۸ حضور داشته و جنایت‌های بسیار زیادی در آن مرتکب شده است. علاوه بر اینکه در تمامی جنگ‌های نظامی رژیم صهیونیستی ضد کشور‌های عربی و فلسطینیان نیز حضور داشته است. یک منبع امنیتی لبنانی نیز به الجزیره گفت که امروز سومین بسته انفجاری در میان نیرو‌های تیپ گولانی در شهرک «مارون الراس» واقع در جنوب لبنان منفجر شده است.

جنبش حزب‌الله لبنان هم ساعتی پیش خبر داد که نیرو‌های مقاومت، بامداد امروز تمامی تلاش‌های تکاور‌های ارتش اسرائیل را در بیش از چند محور در جنوب لبنان ناکام گذاشتند.

حزب‌الله با اشاره به اینکه نظامیان صهیونیست در جریان این دفع حملات، تلفات سنگینی متحمل شدند، خبر داد: حملات مقاومت اسلامی تا این ساعت، مانع از هرگونه پیشروی در داخل خاک لبنان شده است.

نیرو‌های حزب‌الله همچنین با توپخانه و حملات موشکی، مناطق و محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در داخل اراضی اشغالی هدف قرار داده و تلفات سنگینی به آنان وارد کردند.

حزب‌الله می‌گوید که کمین‌های از پیش‌طراحی شده باعث شده است که شاهد تلفات زیادی در میان دشمن و سربازانش باشیم.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار