امام جمعه بروجرد:

شاعران آیینی فرهنگ انقلاب را به زبان شعر بیان می‌کنند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شاعران آیینی فرهنگ انقلاب را با زبان شعر بیان می‌کنند، تاکید کرد: شاعران آیینی باید به جامعه شناسانده و معرفی شوند.
کد خبر: ۶۹۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ - 03October 2024

شاعران آیینی فرهنگ انقلاب را به زبان شعر بیان می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد، (امروز) پنج‌شنبه در محفل استانی شعر «جهاد واژه‌ها» با اشاره به اینکه شاعران آیینی فرهنگ انقلاب را با زبان شعر بیان می‌کنند، اظهار داشت: شاعران آیینی باید به جامعه شناسانده و معرفی شوند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شعر شاعران به جامعه ایمان، اعتقاد، بصیرت را القا می‌کند، افزود: مقام معظم رهبری نیز شاعری برجسته هستند که سال‌های متمادی حوزه ادبیات فارسی را با اهداف متعالی انقلاب اسلامی هدایت کردند.

وی سیدحسن نصرالله را قهرمان مقاومت، عالم عامل و سیاستمداری بصیر و مدبر دانست و افزود: رابطه عمیقی بین سیدحسن نصرالله و رهبری وجود داشت و این داغ برای ایشان بسیار سنگین است. 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله همراه توجه جهانیان را به خود جلب می‌کرد افزود: شهادت سیدحسن نصرالله نباید ما را سست کند، بلکه باید مصصم‌تر راه او را ادامه دهیم.
 
وی جبهه مقاومت را جبهه ایمان و اعتقاد دانست و افزود: قرآن انسان‌ها را به مقاومت دعوت کرده و نوید پیروزی داده است، خون‌بهای سیدحسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار