در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در تایباد مطرح شد؛

حیات اسرائیل با پشتیبانی آمریکا/ مقاومت پایدار تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

مولانا غلام‌نبی توکلی گفت: اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نمی‌کرد، این رژیم کمتر از یک ماه از نهضت مقاومت شکست می‌خورد؛ بر همین اساس رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی آمریکا چیزی نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ - 03October 2024

حیات اسرائیل با پشتیبانی آمریکا/ مقاومت پایدار تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «علیرضا جوانشیری» مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که با حضور علمای اهل سنت و تشیع خراسان رضوی در مسجد جامع احناف تایباد برگزار شد، اظهار داشت: امروزه برای امت اسلامی برهه حساسی است، ما در حال مبارزه با رژیم منحوس اسرائیل هستیم و مقابل دشمنان قسم‌خورده اسلام قرار داریم. آرزوی بزرگ هر مجاهد در راه خدا شهادت است، اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله، به بهای خدمات خود به اسلام و امت اسلامی شهادت نصیبشان شد.

وی افزود: خون این مجاهدان موجب ضعیف‌تر شدن اسرائیل خواهد شد؛ این شهادت‌ها است که باید ما را بیدار و هوشیار کند و وحدت بیشتر امت بزرگ اسلامی رقم بزند.

مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: شاهد بودیم که خشم امت اسلامی در قالب موشک‌های ایرانی بر سر دشمنان ریخت؛ این همه نشان می‌دهد که مسیر مقاومت باز است. 

حجت‌‌الاسلام جوانشیری گفت: همه ما می‌دانیم که افتخار شهادت به سادگی نصیب هر کسی نمی‌شود، باید اهل مقاومت، صداقت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم بود.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم این اتفاقات موجب قوت هرچه بیشتر اسلام شود تصریح کرد: آرزو می‌کنیم دولت جدید با نگاهی صحیح از تمام توان امت اسلامی از شیعه و سنی بهره ببرد.

تا زمانیکه، اسرائیل باشد، مقاومت پایدار است

در ادامه حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین حسین ملکی ابرده امام جمعه شهرستان تایباد گفت: سه امتیاز جهاد، تقوا و علم سفارشات موکدی است که در اسلام به آن‌ها توجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان هنیه، سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی از شهیدانی هستند که این سه خصوصیت در وجود آنان متجلی بود، آن‌ها در همه عرصه‌ها قهرمان بودند و این قهرمانی را در سایه‌سار ولایت کسب کرده‌اند و اینان سربازان ولایت هستند.

امام جمعه شهرستان تایباد ابراز داشت: یادمان باشد همه با هم باشیم، در کنار هم باشیم؛ یادمان باشد شهیدان هنیه، صدر و نصرالله یک جنبش و یک نهضت هستند و تا زمانی که آمریکا با‌شد، اسرائیل باشد و جنایات ادامه داشته باشد، مقاومت پایدار است.

اسرائیل بدون پشتیبانی آمریکا هیچ است

 مولانا غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد در سخنانی ابراز داشت: مردم اسرائیل روانی شده‌ند، هیچ آسایشی ندارند، این به‌خاطر جنایات نتانیاهو است، اعترافات او مبنی بر اینکه از چهار سو مورد حمله هستند نشان از بیداری مقاومت و دفاع از حق مظلومان فلسطین است.

وی افزود: همه می‌دانیم اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نمی‌کرد، این رژیم ظرف کمتر از یک ماه از نهضت مقاومت شکست می‌خورد. همه جهان می‌دانند امکانات و تسلیحات نظامی و دفاعی ایران و مقاومت تماما تولید داخلی است ولی اسرائیل بدون کمک آمریکا چیزی نخواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: خداوند به شهیدان مقاومت اجر و منزلت عطا کند و به بازماندگان‌شان نیز صبر عنایت کند. ان‌شاءالله خداوند ریشه صهیونیست‌ها را از روی زمین براندازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها