پیام تبریک فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری به مناسبت هفته فراجا

سرهنگ خلبان «هادی پورحسین» به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا و پاسداشت حافظان امنیت، پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ - 04October 2024

پیام تبریک فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری به مناسبت هفته فراجابه گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری نهاجا به مناسبت فرارسیدن هفته پاسداشت فراجا پیام تبریکی خطاب به فرماندهی انتظامی استان قم صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همرزم ارجمند سردار سرتیپ ۲ پاسدار محمدرضا میرحیدری

سلام علیکم

امنیت و اقتدار پایدار ایران اسلامی مرهون فرزندان رشید ملت است که سخاوتمندانه جان و جوانی خویش را سدی خلل ناپذیر در برابر بدخواهان و کج اندیشان قرار داده اند.

در حِصن استوار ملت، فرماندهی انتظامی سخت کوش، صبور و غیرت‌مند که کارکنان شریفش حمایل غیرت امیر صاحب ذوالفقار را نه فقط بر شانه و سینه بلکه در هرنبض و هر نفس به امانت دارند، حضوری چشمگیر و شایسته تکریم دارد.

حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و حفظ و ارتقای امنیت شهروندان در کنار مردم داری، از همرزمان انتظامیِ قهرمان ما، تصویری آمیخته از صبوری و صاعقه، حریر و فولاد را رقم زده است.

درهفته فراجا که بهانه مغتنمی برای تجلیل از فرزندان رشید ملت در لباس انتظامی است، ضمن نثار درود به ارواح مطهر شهیدان روسفید آن فرماندهی خوشنام و آرزوی برخورداری از دعای مجیب و نگاه عنایت ایشان، ضمن تبریک هفته فراجا، برای جنابعالی و همکاران شریفتان از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار