فرمانده نیروی انتظامی مازندران خبر داد؛

مجهز شدن ۹۵ درصد از راه‌های مازندران به دوربین‌های پایش تصویری

سردار «مفخمی شهرستانی» از مجهز شدن ۹۵ درصد از راه‌های استان مازندران به دوربین‌های پایش تصویری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 04October 2024

مجهز شدن ۹۵ درصد از راه‌های مازندران به دوربین‌های پایش تصویریبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری این هفته ساری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت و شهدای مقاومت یاد و خاطره ۶۲۹ شهید انتظامی استان مازندران و تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ اظهار داشت: دشمن بداند همانگونه که با شهادت حاج قاسم سلیمانی خون تازه‌ای به محور مقاومت جاری شد با شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله این راه ادامه می‌یابد و آغاز نصرالله را همگان خواهند دید.

وی افزود: در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی هرگاه اندکی از راه امام و شهدا اندکی فاصله گرفتیم و نگاه خود را به خارج از مرز‌ها دوختیم، سیلی خوردیم و هر کجا مقاومت و اتکا به توان داخلی را سرلوحه کار قراردادیم طعم شیرین پیروزی را چشیدیم.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه فایده و دستاورد‌های ایستادگی صد‌ها برابر بیشتر از سازش و تسلیم است، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اضافه کرد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران پلیس هوشمند و مردم قانونمدار را شعار هفته انتظامی سال جاری بیان کرد و گفت: خوشبختانه بستر مناسبی برای ارائه خدمات به مردم فراهم شده است.

این مسئول با بیان اینکه مازندران استان زمینگیر شدن باند‌های مواد مخدر است، از کشف ۱.۶ تن انواع مواد مخدر سال جاری در استان خبر داد و از مردم خواست تا تکلیف شهروندی خود را برای اجرای قانون و توجه حقوق شهروندی نسبت به همنوعان خود به همه عرصه‌ها داشته باشند، زیرا امنیت اتفاقی نیست.

مجهز شدن راه‌های مازندران به دوربین‌های پایش تصویری

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد از راه‌های استان به دوربین‌های پایش تصویری مجهز هستند، افزود: در واقع اعمال قانون کاغذی جمع شده است و جمع شدن کروکی‌های کاغذی از دیگر اقدامات در راستای تحقق پلیس هوشمند است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش دو درصدی تردد در استان بودیم گفت: علیرغم افزایش شاهد کاهش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادف بودیم.

فرمانده انتظامی مازندران نصب پابند الکترونیک برای مجرمان سابقه دار را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۲۰ درصدی سرقت‌ها طی نیمه اول سال جاری در استان بودیم.

راه اندازی پلیس گمرک در مازندران

سردار مفخمی شهرستانی اطهار امیدواری کرد: به زودی پلیس گمرک در استان راه اندازی شود و گفت: در زمینه پلیس امنیت برای اولین بار در سال جاری گذرنامه‌های زیارتی در استان صادر شد و این در تسهیل خدمات تأثیر داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه همکاران ما مجهز به دوربین البسه هستند، گفت: اخبار به ساعت سیستمی اولویت محور در سامانه‌های پلیسی دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم در استان مازندران به گونه برنامه‌ریزی کنیم با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی ترافیک استان را تجزیه تحلیل و پیش‌بینی کنیم تا بتوانیم مدیریت ترافیک را بهتر اعمال داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار