نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

برای مقابله با نیت دشمن بصیرت افزایی یک ضرورت است

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: امروز دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود فضای مجازی را نشانه رفته است، برای مقابله با نیت دشمن بصیرت افزایی یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۹۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 04October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) بابیان اینکه امروز دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود فضای مجازی را نشانه رفته است، ابراز داشت: برای مقابله با نیت دشمن بصیرت افزایی یک ضرورت است.

وی بابیان اینکه رهبر معلم انقلاب برای همین موضوع شخصاً وارد میدان شد، افزود: حضور ایشان در نماز جمعه تهران برای بیان ایستادگی جبهه مقاومت شجاعت ایشان را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه موفقیت‌های ایران در مبارزه با رژیم منحوس اسرائیل باید برجسته سازی شود، ابراز داشت: این دستاوردها باید مورد توجه هر چه بیشتر رسانه‌ها قرار گیرد.

مطیعی با بیان اینکه شایعه پراکنی و ایجاد تفرقه همواره ترفند دشمن برای شکستن بند اتحاد بین امت‌های مسلمان بوده است، تصریح کرد: برای دفع این نوع اقدامات دشمن باید به آگاهی بخشی در حوزه فضای مجازی روی آورد.

وی با بیان اینکه معاندان برای رسیدن به خواسته‌های باطل خود ترفندهای رسانه‌ای را به کار گرفتند، افزود: عملیات وعده صادق ۲ و دستاوردهای آن که با تصمیم شورای امنیت ملی زیر نظر رهبر معظم انقلاب انجام گرفت باید در فضای مجازی بیشتر مورد توجه رسانه‌ها واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار