امام جمعه آرادان:

وعده صادق ۲ کشورهای دنیا به ویژه آمریکا را حیرت زده کرد

حجت الاسلام «شریفی نیا» گفت: وعده صادق ۲ کشورهای دنیا به ویژه آمریکا را حیرت زده کرد، این کشورها فکرش را نمی‌کردند که با این حجم از استحکامات پدافندی اسرائیل این قدر ضربه پذیر باشد و گنبد آهنین نتواند جلوی موشک‌های ایران را بگیرد.
کد خبر: ۶۹۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹ - 04October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام جلیل «شریفی نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه سیزدهم مهرماه ۱۴۰۳ آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین حوادث اخیر منطقه اظهار داشت: امروز یک یوم الله بزرگ در جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز روز شادمانی حضرت زهرا (س) و فرزندان و روز ناله و مویه شیطان بزرگ و نوکران و مزدوران خبیث آن است، افزود: امروز ولی امر مسلمین جهان، بار دیگر پرچم هدایت را برافراشته کرده و در ام القرای جهان اسلام، برای امت اسلامی و بشریت مظلوم حامل پیامی بزرگ هستند.

امام جمعه آرادان بیان کرد: امروز دل‌هایی که بعد از حملات دلاورانه و قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه بازوی قدرتمند امامت و ولایت یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که قلب سرزمین‌های اشغالی و تلاویو و حیفا و شهرک‌های اشغالی را مورد هدف و اصابت قرار دادند و ضربه‌ای سهمگین بر مراکز نظامی، راداری و امنیتی رژیم موقتی و منحوس صهیونیستی زدند، خوشحال شده است.

شریفی نیا با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل این حق را به هر کشوری داده که اگر به خاک و سرزمینش تعدی شود، حق مقابله به مثل دارد، بیان کرد: نیروهای مسلح ما نشان دادند که بازهم حماسه ساز هستند و رعب و وحشت به دل‌های سیاه اشغال گران انداختند و این جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه اکثر قدرت‌های نظامی دنیا اعتراف کرده‌اند به ویژه آمریکا که اکثر موشک‌های ایران به هدف اصابت کرده است، افزود: نباید به برخی تبلیغات وارونه و خبیثانه برخی افراد و گروه‌ها در فضاهای مجازی و غیرمجازی که می‌گویند اتفاقی رخ نداده، توجه کرد زیرا ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه وعده صادق ۲ کشورهای دنیا به ویژه آمریکا را حیرت زده کرد، گفت: این کشورها فکرش را نمی‌کردند که با این حجم از استحکامات پدافندی اسرائیل این قدر ضربه پذیر باشد و گنبد آهنین نتواند جلوی موشک‌های ایران را بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار