نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: قدرت موشکی در عملیات «وعده صادق»، نشان داد جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است.
کد خبر: ۶۹۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹ - 04October 2024

جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: توصیه به جهاد و ایستادگی در برابر بزرگان کفر، از آموزه‌های قرآن است. داشتن ثبات قدم، فراوان یاد خدا بودن، اطاعت از رهبران الهی، دوری از نزاع و داشتن انسجام و وحدت و صبر توصیه‌های قرآن در میدان نبرد برای پیروزی بر کفار است.

وی با بیان اینکه اسلام به هیچ وجه موافق جنگ نیست، اما توصیه‌اش به مقاومت و دفاع در برابر مهاجم‌هاست، افزود: این قاعده الهی و انسانی است که اگر مورد هجمه قرار گرفتید، باید ایستادگی کنید. در میدان نبرد تحلیل‌ها متفاوت است و لذا باید از رهبران الهی اطاعت داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز در عرصه نظامی و سیاسی دنیا باید موضع واحد از کشور ما بشنود، گفت: در زمانی که لبنان درگیر جنگ‌های داخلی بود، اقدامات سید حسن نصرالله به وحدت بین شیعیان و حزب و الله ارتش منجر شد.

وی ادامه داد: دشمن پس از شهادت سید حسن نصرالله، با فضا سازی رسانه‌ای تلاش می‌کند اختلاف بین شیعیان و حزب الله و ارتش را مجدد زنده کند. امروز شهید نصرالله در بین ما حضور ندارد، اما نیروهایی تربیت کرده هر کدام می‌توانند این مسئله را بر عهده بگیرند.

شعبانی با اشاره به اینکه شهادت فرماندهان مقاومت نمی‌تواند به این مسیر آسیب بزند، تصریح کرد: ترور شهید نصرالله از مرکز سازمان ملل که وظیفه‌اش حمایت از صلح و مراقبت از جنگ است، صادر شد. آمریکا در حالی مدعی بی‌خبری نسبت به این جنایت است که بمب‌های چند تنی آمریکایی منجر به این جنایت شد.

وی با تاکید براینکه باید مراقب شبکه گسترده نفوذ رژیم صهیونیستی باشیم، ادامه داد: به نیروهای سپاه، ارتش و فرماندهان کشور دستمریزاد می‌گوییم. قدرت موشکی در عملیات «وعده صادق»، نشان داد جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه عملیات «وعده صادق ۲» ثابت کرد، جمهوری اسلامی ایران، امید دنیای اسلام است و جریان مقاومت و مستضعفان عالم بی‌پناه نیستند، گفت: ملت ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر تمام دنیا ایستاد، در حالی که امروز موشک‌هایی دارد و تنها در هفت دقیقه تل‌آویو را شخم می‌زند.

وی عنوان کرد: هر چه عدد وعده‌های صادق بالاتر رود، شگفتی‌های دنیا از قدرت نظامی جمهوری اسلامی بیشتر خواهد می‌شود. رهبران رژیم صهیونیستی وقتی صدای آژیر را می‌شنوند از پناهگاه‌ها با دستان لرزان بیانیه می‌خوانند، اما در مقایسه رهبر معظم انقلاب با شجاعت و تدبیر وارد می‌شوند و همراه ملت هستند.

شعبانی ادامه داد: حضور وزیر امور خارجه در بیروت، از نقاط قوت در جبهه حق و قابل تقدیر است. وحدت در جریان دیپلماسی و میدان را امروز باز هم شاهد هستیم. کمک‌های مردمی به مقاومت نباید فراموش شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار