مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج قم:

انتشارات سامیر زندگینامه فرماندهان شهید استان قم را منتشر می‌کند

«گودرزی» گفت: انتشارات سامیر با همکاری ستاد کنگره ملی شهدای استان قم زندگینامه فرماندهان شهید لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس را منتشر می‌کند.
کد خبر: ۶۹۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ - 04October 2024

انتشارات سامیر زندگینامه فرماندهان شهید استان قم را منتشر می‌کند«افشین گودرزی» مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج قم در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب دفاع مقدس و مقاومت در قائمشهر مازندران در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم، اظهار داشت: گردآوری اسناد دفاع مقدس و چاپ کتاب‌هایی در ارتباط با سبک زندگی و رزم و شهادت فرماندهان از اولویت‌هایی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سوژه‌های بسیار جذاب برای ارائه به نویسندگان حوزه دفاع مقدس احصاء شده و بزودی اسناد و مدارک به آنان تحویل می‌شود، گفت: انتشارات سامیر اولین ناشر در قم بوده که در حوزه ایثار و شهادت کتاب منتشر کرده، اما سال‌ها غیر فعال شده بود.

گودرزی ادامه داد: انتشارات فوق با تلاش و مجاهدت دلسوزان و رزمندگان عرصه فرهنگی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) مجددا فعال و پروانه فعالیت آن تمدید شده و تا پایان سال کتاب‌های فاخری منتشر خواهد کرد.

عضو ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: در همین راستا، کتاب‌های مرتبط با شهیدان والامقام سید عبدالله برقعی، جعفر حیدریان، علی سلطانی، حسن توتونکار و جواد فخار از فرماندهان یگان های لشکر هفده امام علی بن ابی طالب(ع) تدوین شده و آماده چاپ می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار