پیام تبریک فرماندهان ارتش به مناسبت هفته انتظامی

فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام‌های جداگانه فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۹۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ - 04October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیام‌های جداگانه، فرارسیدن هفته انتظامی را به سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

پیام تبریک رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان
فرماندهی محترم کل انتضامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرارسیدن هفته انتظامی و موسم تکریم و پاسداشت حماسه آفرینی‌های فراجا را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان مؤمن، خدوم، متعهد و شجاع آن نیروی مقتدر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سنگرداران همیشه بیدار طریق قسط و امنیت؛ غیورمردان سبزپوش انتظامی کشور با تاسی به مکتب متعالی اهل بیت (ع) همچون رزمندگان غیور دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و ازخودگذشتگی، همواره در دفاع از مظلومان و مقابله با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و به مصداق «فَاستَقِم کَمَا اٌمِرتَ» با اقتدار و صلابت توأم با عطوفت و رافت اسلامی در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت چشمگیری را به انجام رسانده و در تامین و حفظ نظم، امنیت و آسایش جامعه گام برداشته و همواره دغدغه آرامش را در دل مردم داشته‌اند که یقیناً آحاد مردم به نیروی انتظامی افتخار می‌کنند، به آن اعتماد دارند و قدردان زحمات آنان هستند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گرانقدر انتظامی و شهدای مدافع امنیت کشور؛ از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

پیام تبریک فرمانده نیروی هوایی ارتش

حضور محترم سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان
فرمانده غیرتمند انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حراست از کیان و ناموس ایرانی، زمینه‌ساز امنیت پایدار برای رشد و پیشرفت در جغرافیای گسترده سرزمینی و جمعیتی ایران سربلند است که کارکنان شریف، غیرتمند و سوگند‌خورده فراجا با جوانمردی و بذل جان خویش در ترازی قابل اعتناء، آن را تأمین کرده‌اند، در این میان امضای شهادت_نشان جوانان رعنا و رشید آن فرماندهی، پای کارنامه آبرومند فراجا، سند روشنی از عزت توام با مظلومیت همرزمان حضرتعالی است.

ملت بزرگ ایران که پیچیدگی توطئه‌های دشمن و مزدوران داخلی و خارجی آن به‌ویژه در سرحدات مرزی را دیده و بار‌ها شانه همدلی و همدردی، زیر تابوت شهیدان گلگون‌کفن فراجا داده‌اند، قدر کیمیای امنیت به دست آمده در سایه خدمت مومنانه و خطرپذیری مجاهدانه آن نیرو را می‌داند.

اینجانب به نمایندگی از همکاران خوشنامم در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فداکاری‌های زنان زینبی و مردان عاشورایی انتظامی را قدر دانسته و ضمن نثار درود به ارواح مطهر شهیدان امنیت و تبریک هفته انتظامی، توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی

پیام تبریک فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

همرزم ارجمند؛ سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

امنیت، آرامش، همبستگی و انسجام ایران اسلامی، حاصل وجود نیرو‌های ارزشی و ایثارگر انتظامی در این سرزمین مقدس است.

کارکنان مخلص، مقتدر و سخت کوش آن فرماندهی خوشنام با حضور مؤثر در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستا‌ها و راه‌ها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

اینجانب به نیابت از همکارانم در نیروی مقتدر پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن بزرگداشت مقام شامخ همه شهدا به ویژه شهیدان سرافراز عرصه نظم و امنیت، فرارسیدن هفته انتظامی را به جنابعالی و آحاد کارکنان جان برکف و ولایتمدار و ثابت‌قدم آن فرماندهی سلحشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار