امام جمعه موقت زنجان:

رژیم غاصب با تکیه بر آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهند

«موسوی» گفت: اغلب کشورهای جهان از اقدامات رژیم غاصب اعلام نفرت و انزجار کرده‌اند، ولی آنها با تکیه بر آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵ - 04October 2024

رژیم غاصب با تکیه بر آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام سید «میریعقوب موسوی»، امام جمعه موقت زنجان امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره و با تبریک این هفته اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه ایجاد و حفظ امنیت جامعه را به عهده دارد و باید برای این مهم از این نیرو تقدیر شود.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر نقش نیروی انتظامی در برقراری آرامش و امنیت جامعه گفت: مقابله با اراذل و اوباش و حفظ اقتدار در مقابل آن‌ها از درخواست‌های ما از نیروی انتظامی است.

وی بر صبر و استقامت در مقابل دشمنان تاکید و تصریح کرد: این مقاومت باید همه‌جانبه و شامل اهانت‌ها، آزار و اذیت و فشارهای اقتصادی باید انجام شود و در این زمینه می‌توان به مردم غزه و لبنان اشاره کرد که با وجود هزاران شهید و جانباز مانند کوه ایستادگی می‌کنند.

موسوی تاکید کرد: شهید عالم، آگاه و آینده‌نگر مقاومت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله ۳۰ سال سختی و مشکلات را تحمل و مبارزه کرد، اما هیچ وقت در مقابل دشمنان اسلام و مسلمانان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی تسلیم نشد.

امام جمعه موقت زنجان با تشریح عقاید صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه خودشان نسل برتر و دیگران فقط انسان‌نما هستند، ادامه داد: با وجود اینکه اغلب کشورهای جهان از اقدامات این رژیم اعلام نفرت و انزجار کرده‌اند، ولی آنها با تکیه بر آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: مسلمانان و مردم کشورهای ایران، لبنان، غزه و فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی به طور حتم حساب رژیم صهیونیستی را رسیده و دمار از رزوگارش درخواهند آورد، چرا که قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند و به حمدالله روزی خواهد رسید که رهبر کبیر انقلاب در مسجدالاقصی نماز جماعت را برگزار کند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار