امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

ایران اسلامی امروز چشم امید مسلمانان جهان است

ماموستا «مرادی» گفت: ایران اسلامی سرافراز امروز نماد مقاومت در برابر عدو صهیونی بوده و چشم امید تمام مسلمانان جهان است و امروز تمام بشریت منتظر پیام و اقدام خط مقدم جهاد و ایثار و مقاومت یعنی نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۹۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ - 04October 2024

ایران اسلامی امروز چشم امید مسلمانان جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های نماز جمعه اهل سنت شهرستان اظهار داشت: امروز چشم تمام مردم جهان و ابرقدرت ها و امت اسلامی و مخالفین و موافقین به ایران و تهران و رهبری دوخته شده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه گفت: ایران اسلامی سرافراز امروز نماد مقاومت در برابر عدو صهیونی بوده و چشم امید تمام مسلمانان جهان است و امروز تمام بشریت منتظر پیام و اقدام خط مقدم جهاد و ایثار و مقاومت یعنی نظام اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: امروز امید امت مظلوم اسلامی و مسلمین فلسطین، غزه، لبنان، یمن، عراق، سوریه، افغانستان و سایر بلاد اسلامی منتظر افتخار آفرینیهای مجاهدان سنگر مقاومت با رهبری مقام معظم رهبری هستند و اقامه نماز جمعه تهران در این شرایط حساس توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترس و دلهره را در اندام صهیونیسم جنایتکار و آمریکا و ایادی آنان انداخته است.

ماموستا مرادی افزود: پاسخ نظامی ایران اسلامی به قلب سرزمین های اشغالی ، شادی و شور و شعف را در دل مردم غزه و لبنان و فلسطین و کل مسلمین و آزادگان جهان ایجاد کرد چرا که اسراییل ستمگر با ترور رهبران مقاومت خاصتا سید مقاومت سید حسن نصرالله این امام مجاهد و مرد میدان نبرد و با حمله به لبنان و نابودی غزه قصد پیشروی دارد و داعیه ۸۰ساله نیل تا فرات را هنوز در سر می پروراند که با شیرمردان جهبه مقاومت روبرو شده و کاری از پیش نبرده اما جرات پیدا کرده که پیشروی کند.

وی گفت: کارشناسان سیاسی نظامی اقرار به ناتوانی گنبد آهنین موهوم اسراییل در برابر موشک های توانمند ایران اسلامی کردند و ما از سپاه پاسداران و نیروهای مخلص و دانشمندان هوا فضای سپاه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه در ادامه گفت: این نماد استقامت ، ایمان ، اراده و هدفمندی نیروی های مسلح است که بیاد داریم در دوران دفاع مقدس و تحمیل جنگ هشت ساله چقدر توان و نیرو و قدرت داشتیم و الان در کجای معادلات منطقه ای و جهانی قرار داریم.

ماموستا مرادی همچنین تصریح کرد: وظیفه تمام امت اسلامی و ملت ایران اعم از اقوام و مذاهب و فرق و قومیت ها و موافق و مخالف و جناح ها و حزب ها و گروهها این است که پشتیبان و حامی نظام اسلامی باشند زیرا مرکزیت جبهه مقاومت در حال حاضر ایران و رهبر معظم و نیروهای مسلح هستند و لازم است اختلافات کنار گذاشته شود و ید واحده ای بر علیه جبهه کفر و اسرائیل و تجاوزگران باشیم.

خطیب جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و با تبریک این هفته به مجموعه انتظامی استان کرمانشاه از پرسنل فراجا برای تامین نظام و امنیت در کشور و استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار