امام جمعه محمودآباد:

خبرنگاران در جنگ رسانه دست برتر را داشته باشند

حجت الاسلام «جباری» گفت: امروز جنگ رسانه و جنگ نرم است اگر نتوانیم در این جنگ دست برتر داشته باشیم حتی اگر جنگ میدانی موفق باشد موفق نخواهیم بود چراکه دشمن هر طور که بخواهد روایت‌گری می‌کند.
کد خبر: ۶۹۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ - 05October 2024

////////// در حال ویرایشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه محمودآباد در آئین گرامی‌داشت شهدای رسانه استان مازندران و اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر و همچنین نخستین رویداد رسانه‌ای جام امید که صبح امروز در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد شهدا و شهید «سید حسن نصرالله» اظهار داشت: محور جشنواره امروز رسانه است که دارای اهمیت بالایی بوده چراکه امروز قرن روایت‌گری است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید ویژه دارند.

وی افزود: امروز جنگ رسانه و جنگ نرم است اگر نتوانیم در این جنگ دست برتر داشته باشیم حتی اگر جنگ میدانی موفق باشد موفق نخواهیم بود چراکه دشمن هر طور که بخواهد روایت‌گری می‌کند.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: مردم باید بدانند که روایت‌گری جقدر حائز اهمیت است و دشمن می‌تواند با جنگ نرم روایت‌گری دین ما رو تحت تاثیر قرار دهد بنابراین باید روایت درست از دفاع مقدس و جنگ خود داشته باشیم.

حجت‌الاسلام جباری تصریح کرد: امروز وضعیت و حقیقت چگونه به مردم رسیده است نشان از تاثیر رسانه‌ها است و رسانه حوزه مقاومت در تراز مقاومت درصدد انعکاس صحیح و به موقع به مردم جهان است.

وی خاطرنشان کرد: کار ارزشمند فرهنگی همیشه شایسته تقدیر است که امروز شهرداری محمودآباد این اتفاق مهم را رقم زده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار