یادداشت/ سید علاءالدین حیدری

«جمعه نصر» سنگینی غم فراق رهبران و فرماندهان شهید راه قدس را کاست

جمعه نصر سنگینی غم فراق رهبران و فرماندهان شهید راه قدس را کاست و لذت انسجام و باور قلبی به قدرت مقاومت را بیشتر و بیشتر کرد.
کد خبر: ۶۹۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 05October 2024
جمعه نصر سنگینی غم فراق رهبران و فرماندهان شهید راه قدس را کاستگروه استان‌های دفاع‌پرس - «سید علاءالدین حیدری» فعال رسانه‌ای، سه‌ربع قرن ظلم و تجاوز و جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اسلامی جراحات بسیاری را بر پیکر جهان اسلام وارد کرده است. جراحاتی عمیق و دردناک که درد آن‌ها هیچگاه التیام نمی‌یابد.ترور و شهادت رهبران مقاومت یکی از این غم‌بارترین و دردناک‌ترین جراحات ناشی از جنایات صهیونیست‌هاست.
 
در یک سال گذشته شاهد سرعت و عمق تحولات در سرزمین‌های اشغالی و جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست‌های خونخوار بودیم، تحولاتی متفاوت که تاریخ آن‌ها را خواهد نگاشت.
 
طوفان‌الاقصی آغازی بر این تحولات بود‌، عملیاتی بزرگ و تحول‌آفرین که می‌توان آن‌را نقطه عطفی در آینده منطقه دانست، اما پس از تحولات یک‌سال اخیر و شهادت رهبران بزرگی از جبهه مقاومت، جهان اسلام تشنه قوت قلب و نمایشی از اقتدار و جاری کردن امید در رگ‌های مسلمانان بود که می‌توان عطش این تشنگی را با جمعه نصر رفع کرد؛ جمعه نصر، روز نمایش اقتدار ملی و اتحاد امت اسلامی است.
 
روزی که مسلمانان جهان با رهبر فرزانه انقلاب‌، مجاهد نستوه راه قدس‌، مبارز راستین مقاومت، ترجمان واقعی وحدت و پدر دلسوز مقاومت تجدید میثاق کردند. جمعه نصر نماد همدلی و همبستگی مسلمانان است. در این جمعه ما شاهد این مهم بودیم که اگرچه نمازجمعه در تهران برگزار شد، اما شیعه و سنی در آن حضوری پر شور داشتند.
 
امروز ما شاهد بودیم که صدها میلیون مسلمان جهان در پای منبر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از طریق رسانه‌ها مشتاقانه پیگیر بیانات معظم له بودند. امروز ایران مرکز جهان اسلام، کانون غیرت اسلامی و امید مستضعفین و مظلومین است.جمعه نصر، دلیلی قاطع بر این نکته است که مقاومت تبدیل به آرمان امت اسلامی شده است.
 
جمعه نصر سنگینی غم فراق رهبران و فرماندهان شهید راه قدس را کاست و لذت انسجام و باور قلبی به قدرت مقاومت را بیشتر و بیشتر کرد.رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر، ایمان به نصر را قوی‌تر و نصر و پیروزی را به امت اسلامی نوید دادند.
 
جمعه نصر نمایش اقتداری بود که جهان استکبار و صهیونیسم درنده‌خوی را متوجه این نکته کرد که شکل‌گیری امت اسلامی میخ اول و آخر تابوت آن‌هاست که محکم کوبیده شده است. آنچه که دشمن را از خوی ددمنشی و جنایت‌کارانه‌اش باز می‌دارد همان انسجام و وحدت امت است که باید در اولویت اول جهان اسلام باشد.
 
مفتخریم که پرچم‌دار میدان عزت و اقتدار امت اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب و ایران اسلامی است. جمعه نصر شمعِ امیدِ به نصر و شوق ظفر را در میان امت اسلامی پرفروغ کرد که از خداوند متعال توفیق و سلامتی را برای رهبر امت و نصر و پیروزی را برای مسلمانان مسئلت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار