پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سرهنگ «مهدوی فرد» با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۹۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲ - 05October 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته فراجا و یاد آور ایثار و جانفشانی عزیزانی است که بارها و بارها با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی در بزنگاه های مختلف، لیاقت و شایستگی خود را در دفاع از حریم ولایت و حفظ امنیت کشور به منصه ظهور گذاشته اند ، دلاورمردانی که از همان ابتدای جنگ تحمیلی با تقدیم شهیدان والامقام، وفاداری خویش را به اسلام و میهن به اثبات رساندند و با گذشتن از آسایش خود آسایش را برای هموطنان خود به ارمغان آوردند.

کارکنان خدوم و زحمتکش با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

اينجانب با ‌تجليل از مجاهدت‌های تک تک کارکنان خدوم انتظامی استان کرمان ‌و تعظيم به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ايثارگران، هفته فراجا را تبريک گفته و از تلاش، جديت، ايثار و فداکاری تمامی همکاران و خانواده‌های محترم آنان که با همراهی و صبوری خود نقش موثری در تأمين نظم و امنيت جامعه ايفاء کرده‌اند، تشکر مي‌کنم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار